W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Składanie i rozpatrywanie spraw w Nadleśnictwie Czerniejewo

ul. Głożyna 5 62-250 Czerniejewo

e-mail: czerniejewo@poznan.lasy.gov.pl

Biuro Nadleśnictwa Czerniejewo jest czynne w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00. Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa.

  1. Nadleśniczy Nadleśnictwa Czerniejewo przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki, w godzinach od 14.00 do 15:30, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. W czasie nieobecności Nadleśniczego interesantów przyjmuje Zastępca Nadleśniczego.

Skargi i wnioski pisemne można składać:

a) w Sekretariacie Nadleśnictwa Czerniejewo w godzinach pracy biura tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 07.00 do 15.00,

b) za pośrednictwem poczty elektronicznej Nadleśnictwa pod adresem czerniejewo@poznan.lasy.gov.pl,

c) za pośrednictwem platformy ePUAP.

Za przyjmowanie, koordynowanie i ewidencjonowanie skarg i wniosków, a także weryfikowanie terminowości udzielanych odpowiedzi w Nadleśnictwie Czerniejewo odpowiada Pan Radosław Wylegała – Inżynier Nadzoru.

2. Sprawy dotyczące szkodnictwa leśnego należy zgłaszać do Posterunku Straży Leśnej, tel. +48 61 4273041.

3. W sprawach ochrony przeciwpożarowej obszarów leśnych należy kontaktować się bezpośrednio pod numer tel. + 48 690 486 849, z osobą obsługującą Punkt Alarmowo-Dyspozycyjny tel. +48 531 826 584 lub Posterunkiem Straży Leśnej w Nadleśnictwie Czerniejewo pod numer tel. + 694 489 048.

4. Sprzedaż detaliczna drewna i przyjmowanie interesantów odbywa się:

a) Sprzedaż prowadzona jest w kancelarii leśnictwa, po wcześniejszym ustaleniu dostępności poszukiwanego sortymentu, we wtorek i w czwartek w godzinach od 7:00 do 8:00. W wyjątkowych sytuacjach poza powyższymi terminami, leśniczy może dokonywać sprzedaży w dniach pon-pt od godz. 7.00 do godz. 15.00.

b) W siedzibie Nadleśnictwie Czerniejewo sprzedaż drewna prowadzona jest wyłącznie na faktury pon-pt godzinach od 7:00 - 15.00, po wcześniejszym uzgodnieniu dostępności poszukiwanych sortymentów.

Zestawienie numerów telefonów do poszczególnych leśnictw znajduje się w zakładce "Kontakt".

5. Sprawy związane z nadzorem nad lasami niepaństwowymi w Nadleśnictwie Czerniejewo prowadzi p. Jacek Buszkiewicz, tel. +48 61 4273041.

6 . Sprawy związane z wydzierżawianiem gruntów leśnych i rolnych w Nadleśnictwie Czerniejewo prowadzi p. Martyna Wojciechowska, tel. +48 61 4273041.

7. Sprawami związanymi z leśną mapą numeryczną, edukacją i turystyką w Nadleśnictwie Czerniejewo zajmuje się p. Anna Ziętek, tel. +48 61 4273041.

8. Sprawami związanymi z hodowlą lasu w Nadleśnictwie Czerniejewo zajmuje się p. Elżbieta Sarzyńska, tel. +48 61 4273041.

9. Sprawami związanymi z ochroną lasu, ochroną przyrody, ochroną przeciwpożarową oraz kontaktem z mediami w Nadleśnictwie Czerniejewo zajmuje się p. Hubert Kaczmarek, tel. +48 61 4273041.

10. Sprawy związane z łowiectwem i odwołaniami od szkód łowieckich prowadzi p. Radosław Wylegała, tel. +48 61 4273041.

11. Sprawy związane z pozyskaniem drewna oraz sprzedażą drewna na umowy w Nadleśnictwie Czerniejewo prowadzą p. Michał Kozal oraz p. Agnieszka Ryś-Jabłońska, tel. +48 61 4273041.

12. Sprawy związane z udostępnianiem informacji publicznej oraz informacji o środowisku w Nadleśnictwie Czerniejewo prowadzi p. Martyna Niemienionek, tel +61 4273041.


Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego:

1) niezwłoczne załatwienie sprawy  (bez zbędnej zwłoki) – sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ;

2) jeden miesiąc – sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego;

3) dwa miesiące – sprawy szczególnie skomplikowane;

Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.08.2021 09:45 ALEKSANDRA OSIŃSKA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Radosław Wylegała
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 9.0 01.03.2024 08:16 Anna Ziętek
Rozpatrywanie spraw 8.0 01.03.2024 08:14 Anna Ziętek
Rozpatrywanie spraw 7.0 01.03.2024 08:13 Anna Ziętek
Rozpatrywanie spraw 6.0 01.03.2024 08:13 Anna Ziętek
Rozpatrywanie spraw 5.0 30.01.2024 09:31 Anna Ziętek
Rozpatrywanie spraw 4.0 30.01.2024 09:21 Anna Ziętek
Rozpatrywanie spraw 3.0 05.08.2022 13:53 Aneta Briegmann-Smoczyk
Rozpatrywanie spraw 2.0 11.01.2022 11:46 ALEKSANDRA OSIŃSKA
Rozpatrywanie spraw 1.0 12.08.2021 09:45 ALEKSANDRA OSIŃSKA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}