W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Biuro Nadleśnictwa Daleszyce pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.: 07.15 - 15.15 ( z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).

Wszystkie sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki z zachowaniem terminów oraz w oparciu o procedury wynikające z obowiązujących przepisów prawa.

Nadleśniczy  lub w przypadku jego nieobecności upoważniony przez niego pracownik przyjmuje interesantów w biurze Nadleśnictwa Daleszyce w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki w godz. 8:00 – 10:00 oraz we wtorki od godz.14:00 – 16:00

Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków odpowiada stanowisko ds. pracowniczych

Korespondencja wpływająca rejestrowana jest w systemie EZD, a następnie po zadekretowaniu przez Nadleśniczego lub osobę go zastępującą, przekazywana do załatwienia według właściwości do kierownika określonej komórki organizacyjnej lub samodzielnego stanowiska

Za realizację zadania należącego do kilku komórek organizacyjnych odpowiedzialna jest ta komórka, dla której jest to zadanie podstawowe w myśl regulaminu organizacyjnego Nadleśnictwa Daleszyce.

Zadania wynikające z korespondencji zewnętrznej adresowanej bezpośrednio do komórki organizacyjnej, a będące w zakresie działania innej komórki organizacyjnej, przekazywane są po zadekretowaniu przez Nadleśniczego  do realizacji właściwej merytorycznie komórce organizacyjnej.

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Najczęściej załatwiane typy spraw:

Typ sprawy

 

Imię i nazwisko / stanowisko

e-mail

Rozpatrywanie skarg i wniosków

- całokształt spraw związanych
z funkcjonowaniem nadleśnictwa

Tomasz Guz 

Nadleśniczy

 

tomasz.guz@radom.lasy.gov.pl

41 317-19-68

Komunikacja społeczna i kontakt z mediami oraz sprawy dotyczące informacji publicznej,

 

telefon interwencyjny

Paweł Kosin

Rzecznik prasowy

pawel.kosin@radom.lasy.gov.pl

41 317-19-68

535 673 734

Gospodarka leśna

- całokształt spraw 

 Rafał Radek

p.o. Zastępy Nadleśniczego

daleszyce@radom.lasy.gov.pl

41 317-19-68

Hodowla lasu, służba BHP, ochrona p-poż

Mariusz Ławrentiuk

mariusz.lawrentiuk@radom.lasy.gov.pl

    41 317-19-68

Sprzedaż drewna

Rafał Radek

rafal.radek@radom.lasy.gov.pl

    41 317-19-68

Stan posiadania: udostępnianie terenów leśnych, dzierżawy gruntów, ewidencja gruntów, sprawy geodezyjne oraz zakup
i zamiana gruntów

Irena Tusień/ Dominika Gaj - Gielarowiec

irena.tusien@radom.lasy.gov.pl

dominika.gaj@radom.lasy.gov.pl

    41 317-19-68

Edukacja leśna, łowiectwo, udostępnianie informacji
o środowisku

Beata Harabin

beata.harabin@radom.lasy.gov.pl

    41 317-19-68

 

Gospodarka ekonomiczno – finansowa, należności i regulowanie zobowiązań

Danuta Ramza

Główny Księgowy

danuta.ramza@radom.lasy.gov.pl

41 317-19-68

Sprawy administracyjno – gospodarcze, inwestycje, remonty, zamówienia publiczne, infrastruktura 

Łukasz Kowalczyk

Sekretarz

       lukasz.kowalczyk1@radom.lasy.gov.pl

    41 317-19-68

Zamówienia publiczne, usługi leśne, systemy informatyczne

Magdalena Kania

magdalena.kania@radom.lasy.gov.pl

    41 317-19-68

Sprawy dotyczące zatrudnienia i kadr

Renata Rolko

        renata.rolko@radom.lasy.gov.pl

                           41 317-19-68

Szkodnictwo leśne i ochrona mienia

Tomasz Zbróg

Komendant Posterunku Straży Leśnej

 

tomasz.zbrog@radom.lasy.gov.pl

41 317-19-68

785 994 639

Sprzedaż sadzonek

Janusz Pacholec

Kierownik GNS w Sukowie

janusz.pacholec@radom.lasy.gov.pl

785 994 635

Punkt alarmowo – dyspozycyjny PPOŻ

 

    41 317-19-68

 

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji ( PDF)
WNIOSEK​_O​_UDOSTĘPNIENIE​_INFORMACJI.pdf 0.10MB
Wniosek o udostępnienie informacji (DOC)
WNIOSEK​_O​_UDOSTĘPNIENIE​_INFORMACJI.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.07.2021 13:03 MAGDALENA KANIA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Magdalena Kania
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 5.0 12.03.2024 10:17 MAGDALENA KANIA
Rozpatrywanie spraw 4.0 04.03.2024 11:18 MAGDALENA KANIA
Rozpatrywanie spraw 3.0 04.01.2024 07:39 Paweł Kosin
Rozpatrywanie spraw 2.0 30.06.2023 10:29 MAGDALENA KANIA
Rozpatrywanie spraw 1.0 30.07.2021 13:03 MAGDALENA KANIA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}