W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Sprawy

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Nadleśnictwo Dretyń

Dretyń 84

77-200 Miastko

www.dretyn.szczecinek.lasy.gov.pl,

e-mail: dretyn@szczecinek.lasy.gov.pl

tel. 59 858 16 55

 

Biuro Nadleśnictwa Dretyń  jest czynne w dni robocze w godzinach od 700 do 1500.

 

Nadleśniczy Nadleśnictwa Dretyń  w sprawie skarg i wniosków przyjmuje interesantów   w siedzibie Nadleśnictwa Dretyń, Dretyń 84 :
 - w poniedziałki w godzinach od 14.30 do 16.00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym,

W czasie nieobecności Nadleśniczego skargi i wnioski w ww. trybie przyjmuje Zastępca Nadleśniczego.

 

Sprawy dotyczące szkodnictwa leśnego należy zgłaszać do Posterunku Straży Leśnej,

telefon 59 858 18 61.

 

W sprawach ochrony przeciwpożarowej obszarów leśnych należy kontaktować się bezpośrednio pod numer tel. 59 858 16 55

lub z osobą obsługującą Punkt Alarmowo-Dyspozycyjny działający od 1 marca do 31 października w siedzibie Nadleśnictwa Dretyń, pod numerem tel. stac. 59 858 18 78, tel. kom. 600 296 587 

   

 Sprzedaż detaliczna drewna i przyjmowanie interesantów  odbywa się :

- w biurze Nadleśnictwa w dni robocze od godz. 700 do 1400.

 

Sprawy związane z obsługą portalu e-drewno, PLD oraz zawieraniem umów

na sprzedaż drewna dla firm prowadzi Pani Kazimiera Gajewska nr tel. 59 858 18 58.

 

Sprzedaż sadzonek na potrzeby zadrzewień i zalesień dla klientów detalicznych odbywa się na terenie Szkółki Leśnej położonej w miejscowości Dretyń, gm. Miastko,

kontakt Piotr Onufrak  nr tel. 600 028 751.

 

Sprawy związane z  nadzorem nad lasami niepaństwowymi, wydzierżawianiem gruntów rolnych, stanem posiadania (wznawianie granic, czasowe udostępnianie gruntów leśnych ) należy uzgadniać telefonicznie z Działem Gospodarki Leśnej tel. 59 858 16 55  lub osobiście w godzinach pracy biura Nadleśnictwa.

 

 

Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego:

1) niezwłoczne załatwienie sprawy  ( bez zbędnej zwłoki ) – sprawy, które mogą być

    rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę,

    w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi,

    przed którym toczy się postępowanie,

    bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ,

2) jeden miesiąc – sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego,

3) dwa miesiące – sprawy szczególnie skomplikowane.

Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.08.2021 18:23 WITOLD KONIECZNY
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Witold Konieczny/Szymon Należyty
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 2.0 12.08.2021 18:24 WITOLD KONIECZNY
Rozpatrywanie spraw 1.0 12.08.2021 18:23 WITOLD KONIECZNY

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}