W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

W sprawie skarg i wniosków  w Nadleśnictwie Dynów przyjmuje:

p.o. Nadleśniczy - we wtorki od godz. 12.00 do 16.00 oraz w czwartki  od godz. 7.00 do 12.00.

 

Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków w Nadleśnictwie Dynów, odpowiada:

Pani Beata Uluszczak-Specjalista ds. pracowniczych

 

Sprzedaż detaliczna drewna w Nadleśnictwie Dynów odbywa się:

w Leśnictwach, przez osoby posiadające imienne upoważnienie Nadleśniczego, w środy i piątki w godzinach 7.00- 12.00

 

Wydatek drewna odbywa się w środy i piątki od godz. 7.00 do 15.00.

 

W sprawie lasów niepaństwowych w biurze Nadleśnictwa Dynów przyjmuje:

Instruktor Techniczny Robert Sobkowicz w czwartki w godz. 7.00 do 13.00

 

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji.pdf 0.12MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.08.2021 14:45 MARIA SUDOŁ
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Beata Uluszczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 7.0 26.02.2024 09:24 MARIA SUDOŁ
Rozpatrywanie spraw 6.0 14.02.2024 12:59 MARIA SUDOŁ
Rozpatrywanie spraw 5.0 10.11.2023 11:08 MARIA SUDOŁ
Rozpatrywanie spraw 4.0 15.02.2023 15:01 MARIA SUDOŁ
Rozpatrywanie spraw 3.0 15.02.2023 14:52 MARIA SUDOŁ
Rozpatrywanie spraw 2.0 27.12.2022 12:28 MARIA SUDOŁ
Rozpatrywanie spraw 1.0 13.08.2021 14:45 MARIA SUDOŁ

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}