W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Biuro nadleśnictwa jest ogólnodostępne od poniedziałku do piątku, od godz. 8:00 do godz. 14:00.
Sprawy i wnioski w formie pisemnej przyjmowane są przez sekretariat nadleśnictwa lub przesyłane na adres:

Nadleśnictwo Gdańsk
ul. Morska 200
81-006 Gdynia

Adres e-mail:

gdansk@gdansk.lasy.gov.pl
 

Skargi i wnioski

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Nadleśnictwie Gdańsk odbywa się według następujących przepisów:

  • Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
  • Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
  • Zarządzenia nr 101 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 listopada 2023 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg                        i wniosków w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe

Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:

  • listownie na adres: Nadleśnictwo Gdańsk, ul. Morska 200, 81-006 Gdynia
  • osobiście w sekretariacie w godzinach 7:00-15:00
  • drogą elektroniczną na adres e-mail: gdansk@gdansk.lasy.gov.pl
  • za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP

Skargę lub wniosek należy uzupełnić o: imię, nazwisko (nazwę) oraz adres nadawcy (w przypadku korespondencji przesyłanej pocztą elektroniczną również adres e-mail).

Zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Skargi i wnioski wpływające do Nadleśnictwa Gdańsk ewidencjonuje się w rejestrze skarg i wniosków przez stanowisko ds. kadr. Do rozpatrywania i załatwianie skarg lub wniosków Nadleśniczy wyznaczył inżynierów nadzoru.

Przedmiotem skargi - zgodnie z art. 227 Kpa - może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.

Przedmiotem wniosku - zgodnie z art. 241 Kpa - mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy                                      i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

Nadleśniczy Nadleśnictwa Gdańsk przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz. 10.00 do  14.00 oraz w innym wcześniej umówionym                               terminie uzgodnionym z sekretariatem Nadleśnictwa Gdańsk pod numerem telefonu: (58) 667 42 50.

 

Najczęściej załatwiane sprawy:

Stanowisko ds. sprzedaży drewna - tel.: 58 667 42 57, 604 492 286

Stanowisko ds. pracowniczych - tel. 58 667 42 81

Stanowisko ds. lasów niepaństwowych - tel. 606 800 360

Rzecznik prasowy - tel. 539 097 983

 

Sprzedaż detaliczna drewna i użytków ubocznych odbywa się

  • w siedzibie Nadleśnictwa od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30  do 14:00
  • w siedzibach leśnictw:

·Biała – poniedziałek  7:30-10:30

·Marianowo  –  czwartek  7:30-10:30

·Wyspowo – piątek  7:30-10:30

·Sopieszyno – wtorek  7:30-10:30

·Kamień – wtorek  7:30-10:30

·Stara Piła – środa  7:30-10:30

·Dębogórze – poniedziałek  7:30-10:30

·Cisowa – czwartek  7:30-10:30

·Rogulewo – czwartek  7:30-10:30

·Zwierzyniec – środa  7:30-10:30

·Witomino – czwartek  7:30-10:30

·Sopot – piątek  7:30-10:30

·Renuszewo – środa  7:30-10:30

·Matemblewo – piątek  7:30-10:30

·Sobieszewo – wtorek  7:30-10:30 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.08.2021 13:19 ŁUKASZ PLONUS
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Bloch-Orłowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 7.0 21.10.2025 14:50 Joanna Bloch-Orłowska
Rozpatrywanie spraw 6.0 30.01.2025 14:26 Joanna Bloch-Orłowska
Rozpatrywanie spraw 5.0 28.01.2025 10:41 Joanna Bloch-Orłowska
Rozpatrywanie spraw 4.0 04.11.2022 14:40 ŁUKASZ PLONUS
Rozpatrywanie spraw 3.0 04.11.2022 14:31 ŁUKASZ PLONUS
Rozpatrywanie spraw 2.0 24.08.2021 13:20 ŁUKASZ PLONUS
Rozpatrywanie spraw 1.0 23.08.2021 13:19 ŁUKASZ PLONUS

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}