Rozpatrywanie spraw
Biuro nadleśnictwa jest ogólnodostępne od poniedziałku do piątku, od godz. 8:00 do godz. 14:00.
Sprawy i wnioski w formie pisemnej przyjmowane są przez sekretariat nadleśnictwa lub przesyłane na adres:
Nadleśnictwo Gdańsk
ul. Morska 200
81-006 Gdynia
Adres e-mail:
Skargi i wnioski
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Nadleśnictwie Gdańsk odbywa się według następujących przepisów:
- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
- Zarządzenia nr 101 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 listopada 2023 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe
Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
- listownie na adres: Nadleśnictwo Gdańsk, ul. Morska 200, 81-006 Gdynia
- osobiście w sekretariacie w godzinach 7:00-15:00
- drogą elektroniczną na adres e-mail: gdansk@gdansk.lasy.gov.pl
- za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP
Skargę lub wniosek należy uzupełnić o: imię, nazwisko (nazwę) oraz adres nadawcy (w przypadku korespondencji przesyłanej pocztą elektroniczną również adres e-mail).
Zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Skargi i wnioski wpływające do Nadleśnictwa Gdańsk ewidencjonuje się w rejestrze skarg i wniosków przez stanowisko ds. kadr. Do rozpatrywania i załatwianie skarg lub wniosków Nadleśniczy wyznaczył inżynierów nadzoru.
Przedmiotem skargi - zgodnie z art. 227 Kpa - może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Przedmiotem wniosku - zgodnie z art. 241 Kpa - mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Nadleśniczy Nadleśnictwa Gdańsk przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz. 10.00 do 14.00 oraz w innym wcześniej umówionym terminie uzgodnionym z sekretariatem Nadleśnictwa Gdańsk pod numerem telefonu: (58) 667 42 50.
Najczęściej załatwiane sprawy:
Stanowisko ds. sprzedaży drewna - tel.: 58 667 42 57, 604 492 286
Stanowisko ds. pracowniczych - tel. 58 667 42 81
Stanowisko ds. lasów niepaństwowych - tel. 606 800 360
Rzecznik prasowy - tel. 539 097 983
Sprzedaż detaliczna drewna i użytków ubocznych odbywa się
- w siedzibie Nadleśnictwa od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 14:00
- w siedzibach leśnictw:
·Biała – poniedziałek 7:30-10:30
·Marianowo – czwartek 7:30-10:30
·Wyspowo – piątek 7:30-10:30
·Sopieszyno – wtorek 7:30-10:30
·Kamień – wtorek 7:30-10:30
·Stara Piła – środa 7:30-10:30
·Dębogórze – poniedziałek 7:30-10:30
·Cisowa – czwartek 7:30-10:30
·Rogulewo – czwartek 7:30-10:30
·Zwierzyniec – środa 7:30-10:30
·Witomino – czwartek 7:30-10:30
·Sopot – piątek 7:30-10:30
·Renuszewo – środa 7:30-10:30
·Matemblewo – piątek 7:30-10:30
·Sobieszewo – wtorek 7:30-10:30
- Pierwsza publikacja:
- 23.08.2021 13:19 ŁUKASZ PLONUS
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Joanna Bloch-Orłowska
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Rozpatrywanie spraw | 7.0 | 21.10.2025 14:50 Joanna Bloch-Orłowska |
| Rozpatrywanie spraw | 6.0 | 30.01.2025 14:26 Joanna Bloch-Orłowska |
| Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 28.01.2025 10:41 Joanna Bloch-Orłowska |
| Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 04.11.2022 14:40 ŁUKASZ PLONUS |
| Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 04.11.2022 14:31 ŁUKASZ PLONUS |
| Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 24.08.2021 13:20 ŁUKASZ PLONUS |
| Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 23.08.2021 13:19 ŁUKASZ PLONUS |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP