W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

W Nadleśnictwie Głusko funkcjonuje składnica akt w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji kancelaryjnej oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w PGL LP (zn. spr.: OR-080-1/2014).

Dokumenty ze składnicy akt udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.

Zawartość składnicy akt ujęta w stosowanych ewidencjach. W składnicy akt Nadleśnictwa Głusko według spisu archiwalnego sporządzonego według stanu na dzień 31.12.2024 r. znajdują się dokumenty z lat 1959-2023 według spisów od nr 1 do nr 73.

W związku z przebudową budynku biurowego dokumenty ze składnicy akt zostały przekazane w depozyt.

Miejsce depozytu dokumentacji: Acta Nova Sp. zo.o., ul. Antosiewicza 1, 71-642 Szczecin.

 

Pracownik odpowiedzialny za składnicę akt w Nadleśnictwie Głusko: 

Magdalena Tułacz - specjalista ds. pracowniczych

telefon kontaktowy: 535-437-151

e-mail: glusko@szczecin, lasy.gov.pl lub magdalena.tulacz@szczecin.lasy.gov.pl

Materiały

wniosek o udzielenie informacji *pdf
wniosek​_o​_udzielenie​_informacji.pdf 0.10MB
wniosek o udzieleni informacji *doc
wniosek​_o​_udzielenie​_informacji.doc 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.08.2021 12:54 DAMIAN JESIONOWSKI
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Damian Jesionowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 3.0 25.02.2025 09:33 HENRYK OSTROWSKI
Archiwa 2.0 19.10.2022 12:37 DAMIAN JESIONOWSKI
Archiwa 1.0 02.08.2021 12:54 DAMIAN JESIONOWSKI

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}