Archiwa
W Nadleśnictwie Głusko funkcjonuje składnica akt w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji kancelaryjnej oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w PGL LP (zn. spr.: OR-080-1/2014).
Dokumenty ze składnicy akt udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.
Zawartość składnicy akt ujęta w stosowanych ewidencjach. W składnicy akt Nadleśnictwa Głusko według spisu archiwalnego sporządzonego według stanu na dzień 31.12.2024 r. znajdują się dokumenty z lat 1959-2023 według spisów od nr 1 do nr 73.
W związku z przebudową budynku biurowego dokumenty ze składnicy akt zostały przekazane w depozyt.
Miejsce depozytu dokumentacji: Acta Nova Sp. zo.o., ul. Antosiewicza 1, 71-642 Szczecin.
Pracownik odpowiedzialny za składnicę akt w Nadleśnictwie Głusko:
Magdalena Tułacz - specjalista ds. pracowniczych
telefon kontaktowy: 535-437-151
e-mail: glusko@szczecin, lasy.gov.pl lub magdalena.tulacz@szczecin.lasy.gov.pl
Materiały
wniosek o udzielenie informacji *pdfwniosek_o_udzielenie_informacji.pdf 0.10MB wniosek o udzieleni informacji *doc
wniosek_o_udzielenie_informacji.doc 0.04MB
- Pierwsza publikacja:
- 02.08.2021 12:54 DAMIAN JESIONOWSKI
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Damian Jesionowski
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Archiwa | 3.0 | 25.02.2025 09:33 HENRYK OSTROWSKI |
| Archiwa | 2.0 | 19.10.2022 12:37 DAMIAN JESIONOWSKI |
| Archiwa | 1.0 | 02.08.2021 12:54 DAMIAN JESIONOWSKI |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP