W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wystąpienia, komunikaty, ogłoszenia

 

Ogłoszenie o zamiarze przeprowadzenia transakcji zamiany gruntów na podstawie art. 38e ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach pomiędzy Nadleśnictwem Górowo Iławeckie a Gminą Górowo Iławeckie.

Materiały

Biuletyn Informacyjny Lasów Państwowych
BILP​_1-2023.pdf 0.58MB
Ogłoszenie o zamianie
Ogłoszenie​_o​_zamianie.pdf 0.21MB

 

 ZGODNIE Z ARTYKUŁEM 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679
 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)  oraz Ustawy o ochronie danych osobowych,


informuję Osoby, które udostępniły swoje dane osobowe dla Nadleśnictwa Górowo Iławeckie, o tym  że:


1.  Zarządzającym udostępnionymi informacjami - Administratorem Danych Osobowych jest Nadleśnictwo Górowo Iławeckie z siedzibą w miejscowości 11 – 220 Górowo Iławeckie, ul Sikorskiego 30A, telefon, fax numer 89 761 1930, e-mail gorowo@olsztyn.lasy.gov.pl
2.  Administrator danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, którego danymi kontaktowymi  są:  Nadleśnictwo Górowo Iławeckie, 11 – 220 Górowo Iławeckie, ul Sikorskiego 30A, telefon, fax numer 89 761 1930, e-mail gorowo@olsztyn.lasy.gov.pl
3.  Dane osobowe klientów i kontrahentów przetwarzane są w celu: wystawienia faktury, rachunku, prowadzenia działalności finansowej;  prowadzenia walki ze szkodnictwem; zatrudnienia;  realizacji umów cywilnoprawnych.  Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych: ustawa o lasach, kodeks  postępowania  cywilnego, kodeks wykroczeń, kodeks karny, ustawa o bezpieczeństwie imprez oraz RODO.
4.  Przesłanki prawne  przetwarzania danych  przez Nadleśnictwo, to:  marketing bezpośredni  własnych  produktów, roszczenia z tytułu działalności gospodarczej, ochrona mienia, realizacja umów,  prowadzenie działalności statutowej.
5.  Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom upoważnionym na  podstawie  przepisów prawa i w niezbędnym zakresie. Nie planuje się przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego.
7.  Dane osobowe będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których są przetwarzane art. 5 ust. 1 lit. e RODO.
8.  Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do swoich danych, ich  sprostowania, usunięcia lub  ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo sprzeciwu dotyczącego dalszego  przetwarzania,  a także prawo do przenoszenia.
9.  W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych, osoba której dane dotyczą, ma  prawo  wnieść skargę do UODO.
10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz jest wymogiem ustawowym oraz  warunkiem  zawarcia umowy.
11. Dane nie  podlegają  zautomatyzowanemu  podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
12. Administrator Danych  nie planuje przetwarzać danych w innym celu, niż  ten, na  który została wyrażona zgoda.
13. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do odwołania tej zgody w każdym  czasie bez wpływu na podjęte działania.
14. Administrator Danych wprowadził wysoki poziom bezpieczeństwa przetwarzania danych  osobowych w systemie informatycznym.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.08.2021 12:03 MAREK SIENIUĆ
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marek Sieniuć
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wystąpienia, komunikaty, ogłoszenia 6.0 12.01.2023 07:58 MAREK SIENIUĆ
Wystąpienia, komunikaty, ogłoszenia 5.0 12.01.2023 07:57 MAREK SIENIUĆ
Wystąpienia, komunikaty, ogłoszenia 4.0 12.01.2023 07:56 MAREK SIENIUĆ
Wystąpienia, komunikaty, ogłoszenia 3.0 17.01.2022 08:12 MAREK SIENIUĆ
Wystąpienia, komunikaty, ogłoszenia 2.0 04.01.2022 09:24 MAREK SIENIUĆ
Wystąpienia, komunikaty, ogłoszenia 1.0 24.08.2021 12:03 MAREK SIENIUĆ

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}