Tytuł/stanowisko: Referent/Starszy referent ds. stanu posiadania
OGŁOSZENIE NADLEŚNICZEGO NADLEŚNICTWA GROTNIKI O NABORZE WEWNĘTRZNYM NA STANOWISKO: REFERENT/STARSZY REFERENT DS. STANU POSIADANIA.
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Nie wyłoniono najlepszych kandydatek/kandydatów
Informacje o ofercie
Nabór prowadzony jest zgodnie z pismem Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 09.08.2024 r. o znaku sprawy: GK.013.197.2024 dotyczącego prowadzenia spójnej polityki kadrowej, Zarządzenia Nr 41/2024 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi z dnia 27 sierpnia 2024 r. w sprawie spójnej polityki kadrowej i ustalenia Regulaminu rekrutacji w jednostkach organizacyjnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowym w Łodzi oraz w biurze RDLP w Łodzi (zn. spr. DO.1101.48.2024) oraz Decyzją nr 16 Nadleśniczego Nadleśnictwa Grotniki z dnia 02.07.2025 r. w sprawie w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na stanowisko: referent/starszy referent ds. stanu posiadania.
Zakres obowiązków
1. Prowadzenie spraw związanych ze stanem posiadania nadleśnictwa, w tym terminową realizacją analiz i sprawozdań.
2. Prowadzenie spraw dotyczących naruszeń stanu posiadania, wyłączania gruntów z produkcji, rekultywacji gruntów.
3. Nadzorowanie i prowadzenie zadań związanych z przejmowaniem, przekazywaniem i zamianą gruntów.
4.Prowadzenie rejestru gruntów nadleśnictwa, w szczególności odpowiedzialność za jego zgodność z powszechną ewidencją gruntów i budynków.
5. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej, podziałów geodezyjnych, rozgraniczeń i wznowień granic geodezyjnych nieruchomości, zmian kategorii użytków gruntowych, wynikających z czynności prawnych lub gospodarczych.
6. Prowadzenie zadań związanych z planami zagospodarowania przestrzennego w tym bieżącą analizą ich zmian.
7. Wykonywanie aktualizacji rocznej bazy danych SILP o zdarzenia gospodarcze.
8. Prowadzenie zadań związanych z umowami dotyczącymi stanu posiadania w zakresie przypisanym stanowisku, w tym ich rejestrację i aktualizację w module SILP WEB użytkowanie zależne.
9. Prowadzenie zadań związanych z dokumentacją kupna i sprzedaży gruntów leśnych i rolnych.
10.Przygotowania zestawień do podatków lokalnych i przekazanie załączników do księgowości.
11.Prowadzenie zadań związanych z aktualizacją Ksiąg Wieczystych.
Szczegółowy zakres obowiązków zostanie ustalony po zatrudnieniu.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: łódzkie
Wymagania
Wymagania obligatoryjne do zatrudnienia.
1) Wykształcenie wyższe leśne lub średnie leśne.
2) Obywatelstwo polskie.
3) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
4) Niekaralność sądowa za przestępstwo z chęci zysku lub innych niskich pobudek.
5) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na aplikowanym stanowisku pracy.
6) Znajomość przepisów w zakresie aplikowanego stanowiska w tym min. ustawy o lasach, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy Kodeks cywilny, innych przepisów prawa i uregulowań wewnętrznych obowiązujących w lasach.
7) Znajomość specyfiki działalności LP w obszarze zadań przewidzianych do realizacji na zajmowanym stanowisku.
Wymagania dodatkowe, stanowiące kryteria oceny kandydatów w rekrutacji:
1) Doświadczenie w pracy na stanowisku objęty naborem powyżej 1 roku.
2) Znajomość obsługi: Systemu Informatycznego Lasów Państwowych, systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
3) Znajomość obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych, znajomość pakietu MS Office.
4) Znajomość oprogramowania do obsługi leśnej mapy numerycznej, w tym ARC Gis, QGIS.
5) Ukończone kursy, szkolenia zgodne z przedmiotowym zakresem obowiązków.
6) Predyspozycje osobowe i kompetencje interpersonalne: odpowiedzialność, sumienność, pracowitość i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, chęć ciągłej nauki i rozwoju, pozytywne nastawienie do realizowanych zadań i obowiązków.
7) Posiadanie prawa jazdy kat. „B”.
Wymagane dokumenty
1) CV (wraz z adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowegoi adresem e-mail, wskazaniem wykształcenia oraz przebiegiem pracy zawodowej)
oraz list motywacyjny.
2) Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje właściwe dla toczącego się postępowania, np. świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu lub inny dokument poświadczający posiadane doświadczenie zawodowe.
3) Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wymagania dodatkowe, o których mowa w pkt 6 ust. 5.
4) Oświadczenie kandydata o spełnianiu wymagań obligatoryjnych do zatrudnienia, o których mowa pkt. 5 – załącznik nr 1.
5) Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika LP – załącznik 2.
6) Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Nadleśnictwie Grotniki – załącznik nr 3.
7) Zaświadczenie o niekaralności.
8) Dokumenty wymienione w pkt. 1, 4, 5, 6 powyżej winny zostać opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
9) Dokumenty dla których wymagano podpis, a nie zostały podpisane traktuje się jako niebyłe.
10)Nie stosuje się zasady uzupełniania brakujących dokumentów po terminie składania dokumentów.
11)Kandydaci zaproszeni do II etapu naboru są zobowiązani do okazania do wglądu oryginałów dokumentów, których kopię dostarczyli do dokumentacji aplikacyjnej.
Benefity
1) Zatrudnienie na umowę o pracę na okres próbny z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony w pełnym wymiarze czasu pracy.
2) Wynagrodzenie zgodne z zasadami wynagradzania obowiązującymi w Lasach Państwowych.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Monika Krawczyk
- Telefon: 693330581
- e-mail: monika.krawczyk@lodz.lasy.gov.pl
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Ogrodnicza 6/8
Materiały
Nabór wewnętrzny na stanowisko: Referent/Starszy referent ds. stanu posiadaniaNabór_wewnętrzny_Nadleśnictwo_Grotniki.pdf 0.15MB Załącznik nr 1 - oświadczenie do naboru
Załącznik_nr_1_-_oświadczenie.docx 0.07MB Załącznik nr 2 - kwestionariusz osobowy do naboru
Załącznik_nr_2_-_kwestionariusz_osobowy_.docx 0.07MB Załącznik_nr 3 - Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy do naboru
Załącznik_nr_3_-_Klauzula_informacyjna_dla_kandydata_do_pracy.docx 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 04.07.2025 07:47 Piotr Bolek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Monika Krawczyk
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Nabór wewnętrzny na stnowisko: Referent/Starszy referent ds. stanu posiadania | 2.0 | 22.08.2025 09:54 Piotr Bolek |
| Nabór wewnętrzny na stnowisko: Referent/Starszy referent ds. stanu posiadania | 1.0 | 04.07.2025 07:47 Piotr Bolek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP