Tytuł/stanowisko: Referent ds. użytkowania lasu
Ogłoszenie o naborze zewnętrznym
Wykształcenie:
Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął:
15-04-2022
Informacje o ofercie
Oferujemy umowę o pracę na czas określony jednego roku, z możliwością w przyszłości zawarcia umowy na czas nieokreślony.
Nadleśnictwo Henryków nie zapewnia mieszkania.
Zakres obowiązków
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z pozyskaniem drewna, w tym przygotowanie danych do przeprowadzenia postępowań w zakresie zamówień publicznych.
- przygotowywanie danych do szacunków brakarskich, zestawień zbiorczych wykonywanych szacunków dla leśnictwa,
- opracowywanie wniosków cięć dla leśnictw,
- prowadzenie i analizowanie cięć nadleśnictwa,
- prowadzenie i/lub organizowanie szkoleń instruktażowych w zakresie szacunków brakarskich, sortymentacji i klasyfikacji drewna,
- prowadzenie ewidencji wykonanych czynności gospodarczych po stronie „wykonanie” planów techniczno-ekonomicznych,
- zbieranie i przygotowywanie materiałów w części dotyczącej pozyskania drewna na miesięczne narady poszerzonego kierownictwa, a także na żądanie przełożonego,
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie użytkowania lasu oraz zrywki,
- kompletowanie wzorcowych warunków technicznych oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich wdrożenie w leśnictwach,
- dokonywanie odbioru drewna przeznaczonego do spedycji przez porównanie danych zawartych w kwitach wywozowych,
- kontrolowanie odbioru drewna, jego pomiaru, klasyfikacji i manipulacji na sortymenty cenne w leśnictwach,
- prawidłowe i terminowe sporządzanie wszelkich sprawozdań z zakresu swojego działania,
- nadzorowanie spraw w zakresie reklamacji drewna oraz prowadzenie ewidencji
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: dolnośląskie
Biuro Nadleśnictwa Henryków
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie leśne wyższe pełne,
- posiadanie prawa jazdy kat „B” oraz gotowość wykorzystania samochodu prywatnego do celów służbowych,
- znajomość obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania MS Office,
- umiejętność obsługi SILP oraz SILPWeb w zakresie podstawowym,
- wysoka kultura osobista,
- teoretyczna i praktyczna znajomość ustawy o lasach,
- samodzielność,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność,
- dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe, nieobligatoryjne:
* dodatkowe umiejętności informatyczne, QGIS, mapa numeryczna
Wymagane dokumenty
- CV z dokładnym opisem historii zatrudnienia, opatrzone w dane teleadresowe, nr telefonu do kontaktu oraz adres do korespondencji, adres e-mailowy,
- list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym czytelnym podpisem,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do wypełnienia przez kandydata),
- wypełnione oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia,
- klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Nadleśnictwie Henryków wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru na wolne stanowisko, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych (załącznik nr 3 do wypełnienia przez kandydata)
- kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań formalnych w zakresie wykształcenia i kwalifikacji zawodowych,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu lub inny dokument potwierdzający posiadane doświadczenie zawodowe, dodatkowych kursów, szkoleń (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Adela Frączek
- Telefon: 855674444
- e-mail: adela.fraczek@wroclaw.lasy.gov.pl
- Adres: Biuro Nadleśnictwa Henryków
Materiały
Ogłoszenie o naborze zewnętrznymOgłoszenie_o_naborze_zewnętrznym.pdf 0.88MB Załączniki do ogłoszenia o naborze
Załączniki_do_ogłoszenia_o_naborze.pdf 0.80MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 25.03.2022 13:40 PIOTR MYTYCH
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Adela Frączek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Referent ds. użytkowania lasu | 1.0 | 25.03.2022 13:40 PIOTR MYTYCH |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP