Rozpatrywanie spraw

Nadleśnictwo Herby informuje, że zgodnie z art. 63 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (dalej: K.p.a.) podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) wnosi się na piśmie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu. Podania utrwalone w postaci elektronicznej wnosi się na adres do doręczeń elektronicznych. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, podania wniesione na adres poczty elektronicznej organu administracji publicznej pozostawia się bez rozpoznania.

Adresem Elektronicznej Skrzynki Podawczej jest - /pgl_lp_0206

Adresem do e-Doręczeń jest: AE:PL-28582-47151-HEHET-28

UWAGA! Adres: herby@katowice.lasy.gov.pl nie jest adresem do doręczeń elektronicznych. Podania kierowane na ten adres, zgodnie z art. 63 § 1 zd. 2 K.p.a. będą pozostawione bez rozpoznania.

 

Podanie, zgodnie z art. 63 § 2 K.p.a. powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres (również w przypadku złożenia podania w postaci elektronicznej), i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Zgodnie z art. 63 § 3 K.p.a. podanie wniesione na piśmie albo ustnie do protokołu powinno być podpisane przez wnoszącego, a protokół ponadto przez pracownika, który go sporządził. Gdy podanie wnosi osoba, która nie może lub nie umie złożyć podpisu, podanie lub protokół podpisuje za nią inna osoba przez nią upoważniona, czyniąc o tym wzmiankę obok podpisu.

 

Zgodnie z art. 63 § 3a K.p.a., podanie wniesione na adres do doręczeń elektronicznych zawiera dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru.

 

Zgodnie z art. 64 § 1 i 2 K.p.a. Jeżeli w podaniu nie wskazano adresu wnoszącego i nie ma możności ustalenia tego adresu na podstawie posiadanych danych, podanie pozostawia się bez rozpoznania. Jeżeli natomiast podanie nie spełnia innych wymagań ustalonych w przepisach prawa, należy wezwać wnoszącego do usunięcia braków w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż siedem dni, z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie podania bez rozpoznania.

Poniżej zamieszcza się warunki zapewnienia dostępu do nieruchomości przedsiębiorstwom telekomunikacyjnym.

Materiały

ramowe warunki zapewnienia dostepu do nieruchomosci dla przedsiebiorcow telekomunikacyjnych
ramowe​_warunki​_zapewnienia​_dostepu​_do​_nieruchomosci​_dla​_przedsiebiorcow​_telekomunikacyjnych.pdf 3.65MB
Wniosek o udostępnienie informacji
wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji(1).docx 0.01MB

Skargi i wnioski Nadleśniczy Nadleśnictwa Herby lub Zastępca Nadleśniczego przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 8:00 do 10:00 oraz od 14:00 do 15:30. Za koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków odpowiada Pani Ewelina Walkiewicz specjalista ds. pracowniczych.

Zakresy spraw, którymi zajmują się poszczególne działy w Nadleśnictwie Herby dostępny jest w zakładce "Dane teleadresowe" w sekcji "Kontakt".

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.08.2021 09:38 RADOSŁAW SZAFRAN
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Krzysztof Daniel
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 7.0 15.10.2025 13:46 RADOSŁAW SZAFRAN
Rozpatrywanie spraw 6.0 15.10.2025 13:45 RADOSŁAW SZAFRAN
Rozpatrywanie spraw 5.0 15.10.2025 13:43 RADOSŁAW SZAFRAN
Rozpatrywanie spraw 4.0 17.04.2025 09:12 RADOSŁAW SZAFRAN
Rozpatrywanie spraw 3.0 17.04.2025 09:11 RADOSŁAW SZAFRAN
Rozpatrywanie spraw 2.0 10.11.2021 12:32 RADOSŁAW SZAFRAN
Rozpatrywanie spraw 1.0 24.08.2021 09:38 RADOSŁAW SZAFRAN

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}