W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Platforma zakupowa

Dotyczy uruchomienia platformy zakupowej

Szanowni Państwo,

Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wymuszają od 18 października 2018 r. elektronizację zamówień publicznych, uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów poniżej (postępowania regulaminowe) oraz powyżej progu (zgodnie z Prawem zamówień publicznych).

Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Począwszy od dnia 2 listopada 2020 r. nasi Zamawiający odpowiedzialni za prowadzenie postępowań w zakresie dostaw, usług oraz robót budowlanych będą wysyłać do Państwa, poprzez Platformę Zakupową, zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej.

Jak to wygląda w praktyce:

  • każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od prowadzącego postępowanie link, który "przeniesie" bezpośrednio do postępowania,
  • na stronie postępowania będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (rysunek techniczny, wymagania dotyczące certyfikatów, itp.),
  • Państwo podajecie przy danej pozycji zamówienia propozycję swojej ceny i/lub inne parametery handlowe i techniczne oferty,
  • całość zwrotnie przesyłanie Państwo do nas klikając przycisk "Złóż ofertę" na Platformie Zakupowej.

W postępowania prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym (więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj).

Dodatkowo, zawszę będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie

Platformy Zakupowej Nadleśnictwa Jedwabno

Aby składać oferty, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na stronie Platformy Zakupowej. Zachęcamy do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż będą Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do postępowań.

Jedyny wymóg do spełnienia potrzebny z Państwa strony, by móc składać oferty, to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox lub Google Chrome. Dodatkowo w Zamówieniach zgodnych z Pzp ważny jest kwalifikowany podpis elektroniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej).

W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta pod numer 22 101 02 02 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00), gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne.

Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami, przyniesie wymierne korzyści obu stronom.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.08.2021 12:04 Łukasz Ruść
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Ruść
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Platforma zakupowa 2.0 15.06.2022 12:51 Łukasz Ruść
Platforma zakupowa 1.0 25.08.2021 12:04 Łukasz Ruść

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}