Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw w Nadleśnictwie Kalisz Pomorski:
- za pośrednictwem poczty na adres:
Nadleśnictwo Kalisz Pomorski
Al. prof. Leona Mroczkiewicza 1
78-540 Kalisz Pomorski - pocztą elektroniczną na adres: kalisz@pila.lasy.gov.pl
- faxem: 94 36 16 511
- składane bezpośrednio w sekretariacie
W zależności od rodzaju, sprawy załatwiane są w drodze zaświadczenia, odpowiedzi na pismo lub innej, wg obowiązujących przepisów i zasad w danej sprawie.
Nadleśniczy Nadleśnictwa Kalisz Pomorski lub jego zastępca przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w czawartki, w godzinach od 13.00 do 16.00.
Sekretariat przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura tj. w godz. od 7.00 do 15.00.
Pozostałe informacje na temat sposobu przyjmowania i załatwiania spraw w można uzyskać w sekratariacie nadleśnictwa pod numerem: 94 36 16 303 lub e-mail: kalisz@pila.lasy.gov.pl w dni robocze od poniedziałku do piatku od 7.00. do 15.00
Materiały
WNIOSEK_O_UDOSTĘPNIENIE_INFORMACJIWNIOSEK_O_UDOSTĘPNIENIE_INFORMACJI.docx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 12.08.2021 09:56 ŁUKASZ GORCZYŃSKI
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Makowska
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 21.02.2025 12:53 Damian Kmiecik |
| Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 21.02.2025 12:50 Damian Kmiecik |
| Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 05.02.2025 13:54 Michał Czemborowicz |
| Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 12.08.2021 09:56 ŁUKASZ GORCZYŃSKI |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP