W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

1. Informacje ogólne:

1. Biuro nadleśnictwa czynne jest w dni powszednie od 700 do 1500.   

2. Skargi i wnioski.

W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy lub Zastępca Nadleśniczego przyjmuje interesantów w siedzibie Nadleśnictwa Katowice w każdy poniedziałek w godzinach 11:30 - 15:30, a gdy ten dzień jest wolny od pracy, w dniu następnym o tej samej porze.

Pracownik na stanowisku ds. pracowniczych odpowiada za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków.

Bezpośrednią odpowiedzialność za właściwe rozpatrzenie skargi lub wniosku i terminowe udzielenie odpowiedzi ponosi pracownik wyznaczony do załatwienia danej sprawy.

3. Numer rachunku bankowego PNB Paribas SA O/Katowice 05 2030 0045 1110 0000 0041 8570

4. Punkt Alarmowo-Dyspozycyjny (w celach p.pożarowych) - tel. 32 25 25 141

5. Nadleśnictwo zarejestrowane jest w systemie BDO pod numerem rejestrowym - 000416274

 

2. W nadleśnictwie obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny w obiegu dokumentów i spraw.

1.Rejestracja spraw odbywa się na podstawie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt  dla PGL LP.

2.Od 01.01.2020 r. w nadleśnictwie wdrożony został system Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) i nastapiła zmiana sposobu dokumentowania spraw na elektroniczny (Zarządzenie nr 23/2019 Nadleśniczego Nadleśnictwa Katowice z dnia 27 listopada 2019 r. z późniejszymi zmianami)

 

3. Rozpatrywanie najczęściej występująycch spraw (kontakty znajdują się w zakładce Kontakt)

  • użytkowanie lasu, obrót drewnem - praowadzenie spraw z zakresu pozyskania, marketingu i sprzedaży surowca drzewnego oraz produktów niedrzewnych;
  • zagospodarowanie lasu - prowadzenie spraw z zakresu hodowli lasu, nasiennictwa i selekcji, ochrony lasu i ochrony przyrody
  • ochrona lasu, łowiectwo, ochrona przyrody - sprawy dot. m.in.: prowadzenie spraw dot. planów łowieckich, odwołań od wielkosci odszkodowań w trybie ustawy prawo łowieckie;  prognozowanie, monitoring i zwalczanie szkodliwych owadów lesnych; pomniki przyrody; ochrona strefowa, itp.
  • edukacja leśna - sprawy dot. m.in. edukacji przyrodniczo-leśnej (w sprawach organizowania lekcji i zajęć edukacyjnych, akcji edukacyjno-promocyjnych, korzystanie z obiektów edukacyjnych nadleśnictwa);
  • turystyka, lasy niepaństwowe - uzgadnianie rajdów turystycznych, rowerowych; zgody na organizowanie pikników, ognisk, imprez masowych na terenie lasów; uzgadnianie lokalizacji i przebiegu ścieżek rowerowych, szlaków konnych; sprawy dotyczące wydawania i realizacji decyzji nakazujących w LNP, informacje o procedurach związanych z prowadzeniem gospodarki w lasach niepaństwowych, zadania służby leśnej w ramach nadzoru nad LNP, itp.
  • sprawy pracownicze - sprawy dot. m.in. : wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, dokumentów związanych z zatrudnieniem, dokumentów związanych z uzyskaniem uprawnień emerytalnych i rentowych (Rp-7), prowadzenie dokumentacji dot. naboru na wolne stanowiska pracy, dot. szkoleń pracowniczych, podnoszenia kwalifikacji, itp.; II koordynator czynności kancelaryjnych w EZD
  • stan posiadania  - sprawy dot. m.in. : realizacji umów dzierżawy gruntów; organizowanie przetargów na dzierżawę gruntów, , itp.; sprawy pierwokupu lasów; korzystanie z gruntów leśnych w ramach działalnosci gospodarczej; sprawy dot. m.in.; dzierżaw i wylesień gruntów, zmiana sposobu uzytkowania gruntów, korzystania z gruntów leśnych na potrzeby obsługi infrastruktury przesyłowej (energia elektryczna, gaz, itp.), zakup lasów, sprzedaż nieruchomosci, itp.,
  • ochrona przeciwpożarowa - sprawy związane z ochroną przeciwpożarową obszarów leśnych,
  • urządzanie lasu, leśna mapa numeryczna - sprawy dot. m.in.; leśnej mapy numerycznej, problematyki urządzenia lasu, aktualizacji opisów taksacyjnych lasu, geodezyjnego potwierdzania granic nieruchomosci,
  • zamówienia publiczne - sprawy dot. postepowań w trybie ustawy Pzp
  • gospodarka mieszkaniowa, budownictwo, inwestycje, remonty - sprawy dot. m.in.: umowy najmu lokali, umowy udostępnienia, inwestycje, nadzór nad robotami, prowadzenie ewidencji dróg, energii elektrycznej, itp.

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek

Materiały

wniosek o udostepnienie informacji
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji.pdf 0.12MB
wniosek o udostepnienie informacji
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.07.2021 14:32 Bolesław Bobrzyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Grzegorz Skurczak, Martyna Szyc-Kozerska, Kamila Michalska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 4.0 11.04.2024 15:52 Bolesław Bobrzyk
Rozpatrywanie spraw 3.0 23.05.2022 10:44 Bolesław Bobrzyk
Rozpatrywanie spraw 2.0 16.07.2021 22:25 Bolesław Bobrzyk
Rozpatrywanie spraw 1.0 16.07.2021 14:32 Bolesław Bobrzyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}