W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

W biurze Nadleśnictwa Kielce funkcjonuje składnica akt w oparciu o Zarządzenie nr 29 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 listopada 1996 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej, rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, w związku z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U nr 38, poz. 173 z późn. zm).

Zawartość składnicy akt ujęta jest w stosownych ewidencjach.

 

Dokumenty ze składnicy akt udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.

Wzór wniosku można pobrać poniżej.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
wniosek​_bip.doc 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.08.2021 10:26 Wojciech Kosatka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Rafał Bednarczuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 1.0 05.08.2021 10:26 Wojciech Kosatka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}