Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
Nadleśnictwo Konin pracuje w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00.
Interesantów w sprawie skarg i wniosków przyjmuje nadleśniczy a podczas jego nieobecności zastępca nadleśniczego w poniedziałki od godziny 08:00 do 15:00 a po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym do godziny 16:00.
Pracownicy działu gospodarki leśnej przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków we wszystkie dni robocze w godzinach pracy biura tj. od 07:00 do 15:00.
Pani Jolanta Nowak – specjalista ds. pracowniczych odpowiada za przyjmowanie i koordynowanie
rozpatrywania skarg i wniosków.
Materiały
Rozpatrywanie_spraw_02_20224Rozpatrywanie_spraw_02_20224.xlsx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 18.08.2021 00:28 Grzegorz Bąk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Jolanta Nowak
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Rozpatrywanie spraw | 7.0 | 21.02.2025 10:46 Jolanta Nowak |
| Rozpatrywanie spraw | 6.0 | 01.02.2024 11:57 Jolanta Nowak |
| Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 13.10.2023 10:17 Jolanta Nowak |
| Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 09.12.2022 08:15 Jolanta Nowak |
| Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 28.10.2022 13:34 Jolanta Nowak |
| Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 03.09.2021 10:27 Jolanta Nowak |
| Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 18.08.2021 00:28 Grzegorz Bąk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP