W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg oraz pracowników, którzy merytorycznie prowadzą daną sprawę można uzyskać w sekretariacie nadleśnictwa.
Terrminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej.

  • Biuro Nadleśnictwa Krzyż czynne jest w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7:00 do 15:00
  • W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy Tomasz Judek przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek od godziny 14:00 do 16:00.
  • Sprzedaż detaliczna drewna odbywa się zgodnie z zasadami podanymi w ogłoszeniach:
    Informacja w sprawie sprzedaży detalicznej

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w formacie DOC
Wniosek.doc 0.03MB
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w formacie PDF
Wniosek.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.08.2021 12:54 Jakub Orepuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Judek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 3.0 11.08.2021 11:15 Jakub Orepuk
Rozpatrywanie spraw 2.0 11.08.2021 09:43 Jakub Orepuk
Rozpatrywanie spraw 1.0 10.08.2021 12:54 Jakub Orepuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}