Rozpatrywanie spraw
W sprawach skarg i wniosków Nadleśniczy Nadleśnictwa Kup lub jego Zastępca przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach od 14:00 do 16:00, a jeżeli ten dzień jest wolny od pracy, w dniu następnym o tej samej porze, w siedzibie Nadleśnictwa Kup przy ul. 1 Maja 9, 46-082 Kup po uprzednim umówieniu terminu i godziny przyjęcia (telefonicznie: +48 77 4695 212 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej:kup@katowice.lasy.gov.pl).
Za przyjmowanie, koordynowanie rozpatrywania i ewidencjonowanie skarg i wniosków odpowiada Dział Administracyjno-Gospodarczy Nadleśnictwa Kup.
Dyrektor Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach lub wyznaczony przez niego Zastępca przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki w godzinach od 10:00 do 17:00, w siedzibie RDLP w Katowicach ul. Św. Huberta 43/45, 40-543 Katowice po uprzednim umówieniu terminu i godziny przyjęcia (telefonicznie: +48 32 609 45 01 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: rdlp@katowice.lasy.gov.pl).
Sprawy można załatwiać w godzinach pracy Nadleśnictwa, od poniedziałku do piątku od 7:15 do 15:15.
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej, można uzyskać składając wniosek.
Materiały
Wniosek o udostępnienie informacjiWniosek_o_udostępnienie_informacji.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 20.08.2021 11:06 Daniel Chodorowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Amelia Rydz
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 08.07.2025 10:04 Daniel Chodorowski |
| Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 28.02.2024 13:31 marcin_slusarczyk |
| Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 20.08.2021 11:06 Daniel Chodorowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP