W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Specjalista/referent ds. Zamówień Publicznych i Pozyskiwania środków zewnętrznych.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kup ogłasza nabór zewnętrzny na stanowisko REFERENT / SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 15-09-2023

Informacje o ofercie

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie Nadleśnictwa Kup, ul. 1 Maja 9, 46-082 Kup od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.00 lub przesłać pocztą tradycyjną (za potwierdzeniem odbioru) lub przesyłką kurierską do dnia 15.09.2023 r. z dopiskiem "Nabór na stanowisko referenta/specjalisty ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych w Nadleśnictwie Kup". Wszystkie oferty będą otwierane i analizowane przez osoby upoważnione, należące do powołanej przez Nadleśniczego komisji rekrutacyjnej.
Aplikacje, które wpłyną do Nadleśnictwa Kup po wskazanym terminie (decyduje data wpływu do sekretariatu Nadleśnictwa) lub pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane ani zwracane nadawcy tylko komisyjnie zniszczone.

Zakres obowiązków

a) prowadzenie spraw i czynności związanych z przygotowaniem i realizacją procesu udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie obowiązujących wewnętrznych regulacji w Nadleśnictwie Kup,
b) realizacja i rozliczanie przedsięwzięć realizowanych w Nadleśnictwie Kup przy współfinansowaniu ze środków zewnętrznych,
c) prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem oraz wykorzystaniem krajowych i zagranicznych środków pomocowych w zakresie swojego działania,
d) sporządzanie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych,
e) obsługa platformy zakupowej,
f) współpraca z osobami merytorycznie odpowiedzialnymi przy sporządzaniu umów na roboty budowlane, usługi i zakupy,
g) przygotowywanie dokumentacji przetargowej na sprzedaż środków trwałych.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
PGL LP Nadleśnictwo Kup ul. 1 Maja 9 46-082 Kup.

Wymagania

2. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) minimum 2 lata doświadczenia w pracy w obszarze zamówień publicznych,
c) bardzo dobra znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
d) znajomość obsługi programów komputerowych pakietu biurowego MS Office.
3. Wymagania preferowane (dodatkowe):
a) wykształcenie kierunkowe z zakresu prawa lub administracji,
b) ukończone studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych,
c) ukończone kursy lub szkolenia potwierdzone certyfikatem lub zaświadczeniem z zakresu zagadnień związanych z wykonywaniem obowiązków na w/w stanowisku,
d) umiejętność obsługi Systemu Informatycznego Lasów Państwowych oraz EZD,
e) znajomość przepisów prawnych związanych z gospodarką leśną i uregulowań wewnętrznych obowiązujących w Lasach Państwowych.

Wymagane dokumenty

a) list motywacyjny wraz z adresem do kontaktu pisemnego, telefonicznego i mailowego,
b) CV,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
d) kserokopie świadectw pracy i/lub inne zaświadczenia potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe,
e) klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata do pracy (załącznik nr 1),
f) kwestionariusz osobowy (załącznik nr 2),
Do aplikacji mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.
Oświadczenia, CV, list motywacyjny oraz kwestionariusz należy opatrzyć własnoręcznym podpisem. Dokumenty składane w formie kserokopii powinny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata na każdej stronie dokumentu. Brak klauzuli „potwierdzam zgodność z oryginałem będącym w moim posiadaniu” oraz podpisu kandydata dyskwalifikuje dokument.

Benefity

a) umowa o pracę na czas określony jednego roku z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
b) system wynagradzania zgodny z zasadami wynagradzania obowiązującymi w PGL LP,
c) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
d) możliwość kształcenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
e) świadczenia socjalne i zdrowotne.

Po zakończonym procesie rekrutacji, w terminie 14 dni od daty jego zakończenia uczestnicy procedury rekrutacyjnej zostaną o tym fakcie powiadomieni bezpośrednio na wskazane przez siebie dane kontaktowe.
Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wyłonieni do zatrudnienia, będą mogły być przez nich odebrane osobiście w siedzibie Nadleśnictwa w godz. 7:30 - 15:00 w terminie 1 miesiąca od zakończenia postępowania rekrutacyjnego – po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone.
Nadleśnictwo nie zwraca kosztów związanych z naborem.
Nadleśnictwo zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru na każdym etapie postępowania, bez podania przyczyny.
Nadleśnictwo zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów.
Informacje w sprawie naboru będą udzielane przez specjalistę ds. pracowniczych i socjalnych pod nr telefonu 77 469 52 12 (wew. 131) w dni robocze w godz. 7:30 -
15:00.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Dokumentacja dot. procedury naboru
Dokumentacja​_naboru.zip 0.65MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.09.2023 13:26 Daniel Chodorowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Magdalena Raszewska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista/referent ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych 1.0 05.09.2023 13:26 Daniel Chodorowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}