W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

W biurze Nadleśnictwa Mieszkowice funkcjonuje składnica akt w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji kancelaryjnej oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnicy akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe w związku z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 

Instrukcja kancelaryjna, jednolity rzeczowy wykaz akt i instrukcja archiwalna:

  • Instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego/składnicy akt Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe (załącznik nr 2 do zarządzenia nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r.);
  • Jednolity rzeczowy wykaz akt dla Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Lasy Państwowe (załącznik do zarządzenia 74 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2014 r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Państwowego gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe);
  • Instrukcja Kancelaryjna Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe (załącznik nr 1 do zarządzenia nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r.).

Ewidencja

Jednostka prowadzi następujące pomoce ewidencyjne:

  • wykaz spisów zdawczo-odbiorczych;
  • spisy zdawczo-odbiorcze;
  • zgody od miejscowego Archiwum Państwowego na zniszczenie dokumentacji niearchiwalnej; 
  • spisy dokumentacji wybrakowanej;
  • ewidencję udostępniania akt. 

W składnicy akt Nadleśnictwa Mieszkowice według spisu znajdują się akta z lat 1834-2017:

  • Księgowość: B-5; B-10, B-25, B-50;
  • Stan posiadania: B-10, B-25;
  • Hodowla: B-10, B-25;
  • Ochrona: B-5, B-10, B-25;
  • Sprzedaż drewna: B-5, B-10;
  • Pozyskanie: B-10, B-25;
  • Dokumentacja płacowa: B-50;
  • Załączniki do listy płac: B-25;
  • Księgi karty wynagrodzeń: B-50;
  • Kadry: B-5, B-10;
  • Wykaz akt osobowych: B-50.

Osoba odpowiedzialna za pracę składnicy akt:

Kamila Mazur-Mokrzycka 

tel. +48 (91) 43 12 645 wew. 673,

adres email: kamila.mazur@szczecin.lasy.gov.pl

Dokumenty ze składnicy akt udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
Wniosek.pdf 0.11MB
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Klauzula​_RODO.pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.08.2021 13:50 JOANNA FIRA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kamila Mazur-Mokrzycka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 1.0 16.08.2021 13:50 JOANNA FIRA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}