W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Rozpatrywanie spraw

Informacje ogólne

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych działów, znajdują się na wykazie kontaktów do biura nadleśnictwa w zakładce "Dane teleadresowe". Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.

Za sprawy związane z udostępnianiem gruntów  w zakresie umów najmu, dzierżaw gruntów oraz służebności, a także zamiany, sprzedaży gruntów odpowiedzialny jest specjalista SL zajmujący się sprawami stanu posiadania.

Skargi i wnioski

Nadleśniczy Nadleśnictwa Myślibórz przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 13:00 do 15:30 w siedzibie Nadleśnictwa.


Zasady  dotyczące sposobu postępowania przy przyjmowaniu i rozpatrywaniu skarg i wniosków w Nadleśnictwie Myślibórz

 

SKŁADANIE SKARG I WNIOSKÓW

1.

Gdzie i kiedy można złożyć skargę lub wniosek

Nadleśniczy Nadleśnictwa Myślibórz przyjmuje interesantów
w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek
w ustalonych godzinach.

Przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków przez Nadleśniczego są ewidencjonowane. Ewidencja przyjęć interesantów prowadzona jest w sekretariacie Nadleśnictwa Myślibórz.

2.

Tryb złożenia skargi lub wniosku

1. w siedzibie Nadleśnictwa Myślibórz- sekretariat ,

2. za pośrednictwem poczty tradycyjnej,

3. za pomocą poczty elektronicznej e-mail: mysliborz@szczecin.lasy.gov.pl.

3.

Termin złożenia skargi lub wniosku

Codziennie w godzinach od 7.00 do 15.00, natomiast raz
w tygodniu tj. w każdy poniedziałek miesiąca w ustalonych godzinach .

4.

Wymagane opłaty

Nie występują.

5.

Sposób i forma rozpatrzenia sprawy

  1. Skargi i wnioski wpływające do Nadleśnictwa Myślibórz na piśmie: w sekretariacie, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej - ewidencjonowane są w rejestrze skarg i wniosków po uprzednim zarejestrowaniu w EZD. Odpowiedzialność za właściwe rozpatrzenie skargi lub wniosku i terminowe udzielenie odpowiedzi ponosi pracownik wyznaczony do załatwienia danej sprawy.
  2. Jeżeli Nadleśniczy, do którego złożono skargę/wniosek, nie jest właściwym do jej rozpatrzenia, przekazuje ją niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni organowi właściwemu, zawiadamiając jednocześnie o tym skarżącego, albo wskazując skarżonemu jego właściwy organ.
  3. Skargi i wnioski nadesłane (przekazane) przez posłów na Sejm, senatorów lub radnych, powinny być załatwiane w trybie pilnym, nie później niż w ciągu 14 dni od daty wpływu skargi. Osoby te powinny być zawiadamiane o sposobie załatwienia skargi, a gdy jej załatwienie wymaga zebrania dowodów, informacji lub wyjaśnień-także o stanie rozpatrzenia skargi, najpóźniej ww. terminie.
  4. Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
  5. Jeśli z treści skargi lub wniosku nie można należycie ustalić ich przedmiotu, wzywa się wnoszącego skargę lub wniosek do złożenia, w terminie 7 dni od otrzymania wezwania, wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nie usunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpatrzenia.
  6. Jeśli skarga lub wniosek dotyczy kilku spraw podlegających rozpatrzeniu przez różne organy, Nadleśniczy rozpatruje sprawy należące do jego właściwości, a pozostałe przekazuje niezwłocznie, nie później jednak niż  w terminie 7 dni właściwym organom, przesyłając odpis skargi lub wniosku
    i zawiadamia o tym równocześnie wnoszącego skargę lub wniosek.
  7. Pracownik rozpatrujący skargę lub wniosek niezwłocznie przedkłada osobie prowadzącej rejestr skarg i wniosków- kopię udzielonej odpowiedzi, w celu odnotowania daty i sposobu załatwienia sprawy i znaku akt, pod którym jest przechowywana dokumentacja sprawy.

6.

Termin załatwienia sprawy

Nadleśniczy, właściwy do załatwienia skargi/wniosku załatwia ją wnikliwie, rzetelnie, bez zbędnej zwłoki, nie później niż
w ciągu miesiąca, zawiadamiając o sposobie załatwienia skargi /wniosku skarżącego/wnioskodawcę.

W sytuacji nie załatwienia skargi lub wniosku w terminie:

  1. o każdym przypadku niezałatwienia skargi w terminie określonym powyżej, Nadleśniczy zawiadamia skarżącego podając przyczyny zwłoki i wskazując termin załatwienia sprawy.
  2. w razie niemożności załatwienia wniosku w terminie Nadleśniczy zawiadamia wnioskodawcę o czynnościach podjętych w celu rozpatrzenia wniosku oraz przewidywanym terminie załatwienia wniosku,
  3. nowy termin załatwienia sprawy należy odnotować
    w ewidencji skarg i wniosków.

7.

Środki odwoławcze

Na niezałatwienie skargi w terminie przysługuje skarżącemu zażalenie do organu wyższego stopnia. Wnioskodawcy niezadowolonemu ze sposobu załatwienia wniosku bądź przypadku nie załatwienia wniosku w terminie służy prawo wniesienia skargi.

8.

Dodatkowe informacje

Skarżący/wnioskodawca ma prawo być zawiadomionym
o przekazaniu skargi/wniosku do rozpatrzenia innemu organowi oraz sposobie załatwienia skargi/wniosku. Skarżący ma prawo być zawiadomiony o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia skargi/wniosku oraz o przyczynach zwłoki.

Wnioski dotyczące szkód łowieckich oraz szkodnictwa leśnego można złożyć w sekretariacie Nadleśnictwa Myślibórz.

Sprzedaż drewna

Sprzedaż drewna i wywóz drewna w leśnictwach prowadzona jest w każdą roboczą środę, a w uzasadnionych przypadkach w innym dniu ale wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Nadleśniczego lub Zastępcę Nadleśniczego. Miejscem sprzedaży drewna jest kancelaria leśnictwa.
 

Sprzedaż sadzonek w Gospodarstwie Szkółkarskim w Swobnicy odbywa się w każdy roboczy dzień tygodnia w godz. 7:00-15:00 w kancelarii Szkółki.

Aktualny cennik na drewno, sadzonki i choinki znajduje się pod linkiem.

Kontakt z mediami

Osobą upoważnioną do kontaktu z mediami jest Pani Dominika Lewandowska - Biel, tel. 785-858-634.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
WNIOSEK​_O​_UDOSTĘPNIENIE​_INFORMACJI​_pdf.pdf 0.12MB
Wniosek o udostępnienie informacji
WNIOSEK​_O​_UDOSTĘPNIENIE​_INFORMACJI​_doc.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.08.2021 17:34 ELŻBIETA KAPŁAN
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Elżbieta Kapłan
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 4.0 22.09.2021 08:09 ELŻBIETA KAPŁAN
Rozpatrywanie spraw 3.0 22.09.2021 07:19 ELŻBIETA KAPŁAN
Rozpatrywanie spraw 2.0 22.09.2021 07:17 ELŻBIETA KAPŁAN
Rozpatrywanie spraw 1.0 19.08.2021 17:34 ELŻBIETA KAPŁAN

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}