W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw w Nadleśnictwie Okonek:

  • za pośrednictwem poczty na adres:

    Nadleśnictwo Okonek
    ul. Kolejowa 16
    64-695 Okonek

  • pocztą elektroniczną na adres: okonek@pila.lasy.gov.pl
  • składane bezpośrednio w sekretariacie
  • telefonicznie: 67 266 91 01

W zależności od rodzaju, sprawy załatwiane są w drodze zaświadczenia, odpowiedzi na pismo lub innej, wg obowiązujących przepisów i zasad w danej sprawie.

Pozostałe informacje na temat sposobu przyjmowania i załatwiania spraw w można uzyskać w sekretariacie Okonek  pod numerem: +48 67 266 91 01 lub e-mail:okonek@pila.lasy.gov.pl w dni robocze od poniedziałku do piatku od 07:15 do 15:15.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.08.2021 11:14 Maciej Naus
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Maciej Naus
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 4.0 26.01.2023 08:02 Maciej Naus
Rozpatrywanie spraw 3.0 09.03.2022 14:12 Maciej Naus
Rozpatrywanie spraw 2.0 26.08.2021 11:23 Maciej Naus
Rozpatrywanie spraw 1.0 25.08.2021 11:14 Maciej Naus

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}