W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Załatwianie spraw w Nadleśnictwie Piaski

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek do:

Nadleśnictwa Piaski

Ul. Drzęczewska 1

63-820 Piaski

tel. 65 573 90 80

Godziny pracy:  7:00 – 15:00

e-mail: piaski@poznan.lasy.gov.pl

http://www.piaski.poznan.lasy.gov.pl/ 

Wszystkie sprawy (skargi, wnioski i inne) wpływające do nadleśnictwa, po zarejestrowaniu są kierowane do kierowników działów lub samodzielnych stanowisk pracy w celu ich rozpatrzenia wg właściwości.

Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa w godz. 7:00-15:00.

W sprawie skarg i wniosków nadleśniczy przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godz. 12:00-16:00.

Materiały

Załatwianie spraw w Nadleśnictwie Piaski
Załatwianie​_spraw​_w​_Nadleśnictwie​_Piaski.pdf 0.59MB
wniosek o udostępnienie informacji
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji.doc 0.04MB
wniosek o udostępnienie informacji
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.08.2021 13:23 Izabela Skorzybót
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Izabela Skorzybót
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 2.0 22.01.2024 09:43 Izabela Skorzybót
Rozpatrywanie spraw 1.0 10.08.2021 13:23 Izabela Skorzybót

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}