W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

W biurze Nadleśnictwa Płock funkcjonuje archiwum zakładowe w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji kancelaryjnej, rzeczowego wykazu akt, oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, w związku z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym.

W archiwum gromadzone są dokumenty tworzone w biurze Nadleśnictwa Płock, podlegające archiwizacji tj.:

  1. materiały archiwalne Kat. A  posiadające wartość historyczną,
  2. dokumentacja niearchiwalna Kat. B,
  3. dokumentacja niearchiwalna Kat. BE tj. dokumentacja, która po upływie obowiązującego okresu przechowywania podlega ekspertyzie.  

Zawartość archiwum ujęta w stosowanych ewidencjach.

 Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.08.2021 12:21 ANNA RYCHLIŃSKA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Downarowicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 1.0 25.08.2021 12:21 ANNA RYCHLIŃSKA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}