W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw w Nadleśnictwie Podanin:

  • za pośrednictwem poczty na adres:

Nadleśnictwo Podanin
Podanin 65
64-800 Chodzież

W zależności od rodzaju, sprawy załatwiane są w drodze zaświadczenia, odpowiedzi na pismo lub innej, wg obowiązujących przepisów i zasad w danej sprawie.

 

Godziny urzędowania biura
Biuro Nadleśnictwa Podanin czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 – 15.00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Kontakt:
tel.:+48/67 282 98 97, 281 07 81

Skargi i wnioski
Nadleśniczy Nadleśnictwa Podanin przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy
poniedziałek w godzinach od 12.00 – 16.00


Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie w sekretariacie nadleśnictwa, za
pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej, a także ustnie u nadleśniczego. W
przypadku zgłoszenia skargi lub wniosku ustnie, przyjmujący zgłoszenie sporządza protokół.
Specjalista ds. pracowniczych odpowiada za koordynowanie rozpatrywania skarg i
wniosków.


Informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r.
(Dz .Urz. UE. L nr 119), w zakresie danych przetwarzanych przez jednostkę
organizacyjną Lasów Państwowych właściwą do rozpatrzenia skargi/wniosku – (RODO).


Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Nadleśnictwo Podanin, Podanin 65, 64-800 Chodzież.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu umożliwienia kontaktu z Administratorem oraz podejmowania kontaktu
z adresatami za pośrednictwem poczty tradycyjnej oraz elektronicznej; wymiany korespondencji tradycyjnej oraz elektronicznej,
w tym przyjmowania pism, zgłoszeń, zapytań i wniosków w formie elektronicznej; rozpatrzenia otrzymanej korespondencji;
obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD);
dokumentowania ustaleń dokonywanych z klientami, kontrahentami, współpracownikami lub innymi osobami; ochrony przed
roszczeniami oraz dochodzenie ewentualnych roszczeń; obsługi skarg, wniosków – na podstawie przepisów ustawy z dnia 14
czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 775) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji i przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.2002.46); obsługi petycji – na
podstawie ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (j.t. Dz.U.2018.870).
W zależności od tego, czy Administrator posiada już inne dane osoby, z którą prowadzona jest korespondencja elektroniczna
bądź tradycyjna oraz w jakiej sprawie jest ona prowadzona, Administrator może przetwarzać również szereg innych danych
osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji tej sprawy. Wówczas Administrator przetwarza dane osobowe również w innych,
każdorazowo indywidualnie ustalanych celach, znanych osobie z którą prowadzona jest korespondencja i odrębnie informuje ją
o tych celach.
Przysługują Panu/Pani wszystkie prawa wynikające z RODO, w szczególności prawo do sprzeciwu, usunięcia, dostępu do
danych, przeniesienia, ograniczenia przetwarzania. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych oraz
przysługujących Panu/Pani praw znajduje się pod adresem: https://podanin.pila.lasy.gov.pl/klauzule-informacyjne

Dokonywanie płatności
Za zakupione drewno, tusze, sadzonki lub inne płatności można realizować  w siedzibie nadleśnictwa przy użyciu karty płatniczej lub polecenia przelewu na rachunek bankowy nadleśnictwa Podanin.

Nr kont bankowych:
Santander Bank Polska S.A. ul. Ks. Prymasa Wyszyńskiego 4, 64-800 Chodzież
14 1090 1317 0000 0000 3100 3726

PKO Bank Polski S.A. Oddział Centrum Wągrowiec, Oddział Chodzież, ul. Paderewskiego 5, 64-800 Chodzież
36 1020 3903 0000 1502 0028 7458

Bank Spółdzielczy, ul. Składowa 1, 64-800 Chodzież
25 8945 0002 0000 0592 2000 0010

Bank Paribas Bank Polska S.A, ul. Władysława Sikorskiego 80, 64-920 Piła
60 1600 1462 1745 6857 2000 0001

 

Pozostałe informacje na temat sposobu przyjmowania i załatwiania spraw w można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa Podanin  pod numerem: +48 67 282 98 97 lub e-mail podanin@pila.lasy.gov.pl w dni robocze od poniedziałku do piątku od 07.00 do 15.00

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.08.2021 15:07 Magdalena Kujawa
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Aleksandra Ślefarska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 7.0 02.10.2025 12:26 Maciej Czapla
Rozpatrywanie spraw 6.0 02.10.2025 12:25 Maciej Czapla
Rozpatrywanie spraw 5.0 06.11.2024 12:42 Maciej Czapla
Rozpatrywanie spraw 4.0 31.10.2024 08:51 Maciej Czapla
Rozpatrywanie spraw 3.0 05.04.2023 12:56 Maciej Czapla
Rozpatrywanie spraw 2.0 18.05.2022 10:32 Magdalena Kujawa
Rozpatrywanie spraw 1.0 19.08.2021 15:07 Magdalena Kujawa

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}