W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Rozpatrywanie spraw w Nadleśnictwie Połczyn

Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa.


W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje interesantów w czwartki w godzinach: 12:00 - 16:00 a w razie jego nieobecności Zastępca Nadleśniczego.


Sprawy wpływające do Nadleśnictwa Połczyn ewidencjonowane są w rejestrze kancelaryjnym korespondencji przychodzącej i wychodzącej poprzez nadanie kolejnego numeru oraz, po zapoznaniu się z zagadnieniem przez Nadleśniczego, zostają zadekretowane i przekazane do działu lub stanowiska merytorycznie odpowiedzialnego. Realizacja odbywa się zgodnie z wymaganymi terminami, bez zbędnej zwłoki.

Typy spraw Akty prawne regulujące zasady postępowania przy rozpatrywaniu spraw oraz terminy Osoby do kontaktu
Zamówienia publiczne Ustawa Prawo Zamówień Publicznych

Katarzyna Horoch-Tomczak

Bartłomiej Troczyński

Dokumentacja dotycząca zalesień w ramach PROW

Rozporządzenie MRiRW z dnia 19 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu udzielania pomocy finansowej w ramach działania „Zalesienie gruntów rolnych oraz gruntów innych niż rolne”.

Termin rozpatrzenia podania 60 dni

Wiesław Jędrzejewski
Dzierżawy gruntów Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r. Termin rozpatrzenia podania 14 dni Dariusz Warpachowicz
Udostępnianie lasu Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r. Termin rozpatrzenia podania 60 dni Dariusz Warpachowicz
Wpałata/wypłata gotówki Kasa nadleśnictwa czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 13:00 Katarzyna Gbur
Sprzedaż drewna

Zarządzenie Nadleśniczego Nadleśnictwa Połczyn w sprawie wprowadzenia warunków oraz zasad sprzedaży detalicznej produktów na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych, przy użyciu drukarek fiskalnych i kas rejestrujących zainstalowanych w punktach sprzedaży Nadleśnictwa Połczyn.
Sprzedaż drewna na rzecz klientów detalicznych prowadzona jest w siedzibie nadleśnictwa i w kancelariach leśnictw

Paweł Mielnicki
Monika Kłusek- Jakubowicz oraz leśniczowie
Dokumentacja związana ze świadczeniami emerytalno-rentowymi, pracowniczymi

Ustawa o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych z dnia 17.12.1998 r.

Termin rozpatrzenia 30 dni

Halina Jakubczak
Inne Rozpatrywanie spraw odbywa się zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla PGL LP i KPA / Kodeks Postępowania Administracyjnego  

 

Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego:

  1. Niezwłoczne załatwianie sprawy (bez zbędnej zwłoki) - sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę, w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ.
  2. Jeden miesiąc - sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego.
  3. Dwa miesiące - sprawy szczególnie skomplikowane.

Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.


Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP, można uzyskać składając odpowiedni wniosek.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.07.2021 12:03 Andrzej Dobraszczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Andrzej Brusiło
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 3.0 14.02.2024 08:16 Andrzej Dobraszczyk
Rozpatrywanie spraw 2.0 15.09.2021 10:44 Andrzej Dobraszczyk
Rozpatrywanie spraw 1.0 19.07.2021 12:03 Andrzej Dobraszczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}