W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Biuro nadleśnictwa czynne jest od poniedziałku do piątku, od godz. 7:15 do godz. 15:15.
Adres:
Nadleśnictwo Runowo
Runowo Krajeńskie 55
89-421 Runowo Krajeńskie
tel. 52 389 76 08
fax: 52 389 76 07
adres e-mail: runowo@torun.lasy.gov.pl

Skargi i wnioski:
W sprawach skarg i wniosków interesantów przyjmuje Nadleśniczy, a w razie jego nieobecności Zastępca Nadleśniczego, w każdy wtorek od godz. 10:00 do godz. 16:00.

Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków odpowiada specjalista ds. pracowniczych (pokój nr 2).

Rozpatrywanie spraw:
Wszystkie sprawy (w tym skargi, wnioski i inne) wpływające do nadleśnictwa, po zarejestrowaniu są kierowane do kierowników działów lub samodzielnych stanowisk pracy w celu ich rozpatrzenia wg właściwości.

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji.docx 0.02MB
Wniosek o udostępnienie informacji
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji.pdf 0.40MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.07.2021 12:25 MAŁGORZATA BRZEZIŃSKA
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Małgorzata Brzezińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 5.0 19.01.2024 09:46 Marta Oczkowska
Rozpatrywanie spraw 4.0 19.01.2024 08:20 Marta Oczkowska
Rozpatrywanie spraw 3.0 23.09.2022 18:54 MAŁGORZATA BRZEZIŃSKA
Rozpatrywanie spraw 2.0 23.09.2022 18:48 MAŁGORZATA BRZEZIŃSKA
Rozpatrywanie spraw 1.0 30.07.2021 12:25 MAŁGORZATA BRZEZIŃSKA

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}