W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

 

Nadleśniczy Nadleśnictwa Rzepin przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków   w każdy poniedziałek w godzinach od 0800 do 1000.

Specjalista ds. pracowniczych przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach popołudniowych w każdy poniedziałek w godzinach  od 1500 do 1600.

Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków odpowiada stanowisko ds. pracowniczych.

 

Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych wydziałów, znajdują się na wykazie kontaktów do biura nadleśnictwa w zakładce "Kontakt", "Dane teleadresowe". Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.

Materiały

Wnioske o udostępnienie danych
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych​_2021.pdf 0.41MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.08.2021 08:41 Krzysztof Adamowicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Krzysztof Adamowicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 6.0 20.03.2024 09:04 Krzysztof Adamowicz
Rozpatrywanie spraw 5.0 20.03.2024 09:03 Krzysztof Adamowicz
Rozpatrywanie spraw 4.0 20.03.2024 09:02 Krzysztof Adamowicz
Rozpatrywanie spraw 3.0 23.08.2021 14:14 Krzysztof Adamowicz
Rozpatrywanie spraw 2.0 06.08.2021 08:27 Krzysztof Adamowicz
Rozpatrywanie spraw 1.0 04.08.2021 08:41 Krzysztof Adamowicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}