W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

W biurze Nadleśnictwa Stare Jabłonki funkcjonuje archiwum zakładowe w oparciu o Zarządzenie Nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej, rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, w związku z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o Narodowym Zasobie Archiwalnym i Archiwach.

Zawartość archiwum jest ujęta w stosownych ewidencjach. Dokumenty z archiwum są udostępniane na pisemny wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.

Rejestry spraw w Nadleśnictwie Stare Jabłonki prowadzone są według Instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt dla PGL LP wprowadzonych Zarzadzeniem Nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12.11.2014 r. i przechowywane w określonym roku kalendarzowym w teczkach aktowych zarejestrowanych pod jednym z haseł, objętych wykazem akt i ostatecznie załatwionych.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.08.2021 14:46 Łukasz Paprocki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Paprocki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 1.0 23.08.2021 14:46 Łukasz Paprocki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}