Rozpatrywanie spraw
Rozpatrywanie spraw
Biuro Nadleśnictwa Sulechów czynne jest w dni robocze, w godzinach od 7.00 do 15.00.
W sprawach skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach od 8:00 do 11:00 oraz od 14:00 do 15.30.
W czasie nieobecności Nadleśniczego, skargi i wnioski w ww. trybie przyjmuje Zastępca Nadleśniczego.
[Koordynator]
Pracownikiem wyznaczonym przez Nadleśniczego, zwanym dalej Koordynatorem, do:
- koordynowania obiegu skarg i wniosków,
- ewidencjonowania skarg i wniosków,
- weryfikowania terminowości udzielanych odpowiedzi na skargi i wnioski,
jest stanowisko ds pracowniczych (tel. 68 385 2428 wew. 123)
Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa.
Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych działów.
Sprawy dot. sprzedaży drewna.
Sprzedaż detaliczna drewna odbywa się na zasadach określonych w regulaminie sprzedaży detalicznej drewna wprowadzonym zarządzeniem Nadleśniczego Nadleśnictwa Sulechów i prowadzona jest w kancelariach leśnictw, których adresy dostępne są w zakładce Dane teleadresowe. Osobą zajmującą się sprzedażą drewna jest Piotr Szwaczka Specjalista SL (tel. 68 385 2428 w. 11 lub tel. kom. 501 282 559).
Sprawy dot. składnicy akt i sprawy kadrowe.
W Nadleśnictwie Sulechów funkcjonuje składnica akt w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12.11.2014 r. Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek (do pobrania poniżej) z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów. Do najczęściej udostępnianych dokumentów należą: świadectwa pracy, świadectwa pracy wykonywanej w szczególnych warunkach, zaświadczeniu o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ERP-7. Informacji w tych sprawach udziela Wiesław Bednarz - specjalista ds. pracowniczych (tel. 609 605 915).
Sprawy dot. udostępniania i sprzedaży gruntów.
W Nadleśnictwie Sulechów możliwe jest uzyskanie informacji na temat dzierżaw gruntów, sprzedaży gruntów, udostępniania gruntów do celów projektowych i stawek za dzierżawę. Informacji udziela Dariusz Semkło - specjalista SL ds. stanu posiadania i LMN (tel. 608 036 435).
Sprawy dot. ochrony lasu i ochrony ppoż.
Bieżących informacji dotyczących stanu zdrowotnego lasu (szkody od owadów, czynników atmosferycznych) oraz spraw związanych z ochrona ppoż. udziela Marcin Żurawiecki - specjalista SL ds. ochrony lasu i ochrony ppoż. (tel. kom. 601 742 024).
Sprawy dot. łowiectwa.
Informacji dotyczących gospodarki łowieckiej i zwierzyny (m.in. kwestie postępowania ze znalezioną zwierzyną ranną, martwą) udziela Łukasz Tomaś - specjalista SL ds. hodowli lasu i łowiectwa (tel. 609 629 852).
Sprawy dotyczące ochrony mienia.
Posterunek Straży Leśnej mieści się w siedzibie Nadleśnictwa (pok. nr 33) i udziela informacji w zakresie ochrony mienia Skarbu Państwa administrowanego przez Nadleśnictwo Sulechów. Przyjmuje interesantów po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym (nr tel. 68 385 2428 wew. 33, tel. kom. 785 319 780).
Sprawy dot. działalności edukacyjnej.
Informacji dotyczących działalności edukacyjnej polegającej między innymi na: spotkaniach leśników z dziećmi, młodzieżą szkolną oraz osobami dorosłymi w salach szkolnych, w siedzibie nadleśnictwa lub w terenie oraz dotyczące imprezach okolicznościowych udziela Marek Bukowski - specjalistę SL ds. ochrony przyrody i edukacji leśnej (tel. kom. 663 637 397).
Więc informacji o działach merytorycznych oraz osobach odpowiedzialne za prowadzenie konkretnych spraw wskazane są w zakładce "O podmiocie".
Ponad to szczegółowych informacji w tym zakresie udziela sekretariat telefonicznie nr tel. 68 385 2428 lub drogą elektroniczną e-mail: sulechow@zielonagora.lasy.gov.pl
Wszystkie sprawy są rozpatrywane zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego w terminach:
- Niezwłocznie (bez zbędnej zwłoki) - sprawy, które mogą być rozpatrywane w oparciu o dowody przedstawione przez stronę, w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ.
- Jeden miesiąc - sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego.
- Dwa miesiące - sprawy szczególnie skomplikowane.
Materiały
Wniosek_o_udostępnienie_informacji_34_2025Wniosek_o_udostępnienie_informacji_34_2025.docx 0.02MB Wniosek_o_udostępnienie_informacji_34_2025
Wniosek_o_udostępnienie_informacji_34_2025.pdf 0.14MB
- Pierwsza publikacja:
- 19.08.2021 13:11 DANIEL SMOLIŃSKI
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Daniel Smolińśki
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 12.11.2025 07:25 Jacek Kaminiarz |
| Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 29.10.2025 10:19 Jacek Kaminiarz |
| Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 16.10.2025 13:55 Jacek Kaminiarz |
| Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 16.10.2025 09:10 Jacek Kaminiarz |
| Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 19.08.2021 13:11 DANIEL SMOLIŃSKI |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP