W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Nadleśniczy Nadleśnictwa Sulęcin lub osoba przez Niego wyznaczona przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 8:00 do 16:00 w siedzibie Nadleśnictwa po uprzednim umówieniu.

Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych wydziałów, znajdują się na wykazie kontaktów do biura nadleśnictwa w zakładce "Kontakt", "Dane teleadresowe". Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.

Materiały

WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ / O ŚRODOWISKU
załącznik​_nr​_2​_wniosek​_o​_udostepninie​_infromacji.docx 0.03MB
WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ / O ŚRODOWISKU
załącznik​_nr​_2​_wniosek​_o​_udostepninie​_infromacji.pdf 0.20MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.07.2021 13:33 ŁUKASZ JASIONOWICZ
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Henryk Harasimowicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 2.0 23.02.2024 09:02 ŁUKASZ JASIONOWICZ
Rozpatrywanie spraw 1.0 23.07.2021 13:33 ŁUKASZ JASIONOWICZ

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}