Rozpatrywanie spraw

Rozpatrywanie spraw w Nadleśnictwie Świdwin

 

Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa.

 

W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje interesantów w poniedziałki w godzinach: 14:00 - 16:00 a w razie jego nieobecności wyznaczony przez Nadleśniczego pracownik.

Komórki wyznaczone do przyjmowania i koordynacji rozpatrywania skarg i wniosków:

Sekretariat - przyjmowanie

Specjalista ds. pracowniczych - koordynacja rozpatrywania skarg i wniosków.

 

Typ sprawy

Akty prawne regulujące zasady postępowania przy rozpatrywaniu spraw oraz terminy

Osoba do kontaktu

1. Zamówienia publiczne

Ustawa Prawo Zamówień Publicznych

Renata Jeziorna

2. Dokumentacja dotycząca zalesień w ramach PROW

Rozporządzenie MRiRW z dnia 19 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych warunków
i trybu udzielania pomocy finansowej w ramach działania „Zalesienie gruntów rolnych oraz gruntów innych niż rolne”.

Termin rozpatrzenia podania 60 dni

Krzysztof Hejza

3. Dzierżawy gruntów

Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r. Termin rozpatrzenia podania 14 dni

Anna Kurpiewska

4. Udostępnianie lasu

Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r. Termin rozpatrzenia podania 30 dni

Paweł Sawicki

5. Sprzedaż drewna

Zarządzenie Nadleśniczego Nadleśnictwa Świdwin w sprawie wprowadzenia warunków oraz zasad sprzedaży detalicznej produktów na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych, przy użyciu drukarek fiskalnych i kas rejestrujących zainstalowanych w punktach sprzedaży Nadleśnictwa Świdwin.
Sprzedaż drewna na rzecz klientów detalicznych prowadzona jest w siedzibie nadleśnictwa i w kancelariach leśnictw

Barbara Kędzior

Monika Wisocka

Krzysztof Koladyński

6. Dokumentacja związana ze świadczeniami emerytalno-rentowymi, pracowniczymi

Ustawa o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych z dnia 17.12.1998 r.

Termin rozpatrzenia 30 dni

Maria Jóźwińska

7. Szkodnictwo Leśne

Posterunek Straży Leśnej

Ustawa o lasach z dnia 28.12.1991 r. ze zmianami.

Krzysztof Ziemski

Grzegorz Gulbas

8. Inne

Rozpatrywanie spraw odbywa się zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla PGL LP i KPA / Kodeks Postępowania Administracyjnego

 

 

Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego:

    Niezwłoczne załatwianie sprawy (bez zbędnej zwłoki) - sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę, w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ.

    Jeden miesiąc - sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego.

    Dwa miesiące - sprawy szczególnie skomplikowane.

Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP, można uzyskać składając odpowiedni wniosek.

Materiały

px​_dg~rdlp​_szczecinek~nadl​_swidwin~wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji​_publicznej-1
px​_dg~rdlp​_szczecinek~nadl​_swidwin~wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji​_publicznej-1.pdf 0.02MB
px​_dg~rdlp​_szczecinek~nadl​_swidwin~rozpatrywanie​_spraw​_90321a
px​_dg~rdlp​_szczecinek~nadl​_swidwin~rozpatrywanie​_spraw​_90321a.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.09.2021 09:19 Cezary Kłoczko
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Jędraszczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 4.0 18.08.2025 11:36 Cezary Kłoczko
Rozpatrywanie spraw 3.0 10.12.2021 09:56 Cezary Kłoczko
Rozpatrywanie spraw 2.0 10.12.2021 09:46 Cezary Kłoczko
Rozpatrywanie spraw 1.0 03.09.2021 09:19 Cezary Kłoczko

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}