Rozpatrywanie spraw
Rozpatrywanie spraw w Nadleśnictwie Świdwin
Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa.
W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje interesantów w poniedziałki w godzinach: 14:00 - 16:00 a w razie jego nieobecności wyznaczony przez Nadleśniczego pracownik.
Komórki wyznaczone do przyjmowania i koordynacji rozpatrywania skarg i wniosków:
Sekretariat - przyjmowanie
Specjalista ds. pracowniczych - koordynacja rozpatrywania skarg i wniosków.
Typ sprawy
Akty prawne regulujące zasady postępowania przy rozpatrywaniu spraw oraz terminy
Osoba do kontaktu
1. Zamówienia publiczne
Ustawa Prawo Zamówień Publicznych
Renata Jeziorna
2. Dokumentacja dotycząca zalesień w ramach PROW
Rozporządzenie MRiRW z dnia 19 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych warunków
i trybu udzielania pomocy finansowej w ramach działania „Zalesienie gruntów rolnych oraz gruntów innych niż rolne”.
Termin rozpatrzenia podania 60 dni
Krzysztof Hejza
3. Dzierżawy gruntów
Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r. Termin rozpatrzenia podania 14 dni
Anna Kurpiewska
4. Udostępnianie lasu
Ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r. Termin rozpatrzenia podania 30 dni
Paweł Sawicki
5. Sprzedaż drewna
Zarządzenie Nadleśniczego Nadleśnictwa Świdwin w sprawie wprowadzenia warunków oraz zasad sprzedaży detalicznej produktów na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz rolników ryczałtowych, przy użyciu drukarek fiskalnych i kas rejestrujących zainstalowanych w punktach sprzedaży Nadleśnictwa Świdwin.
Sprzedaż drewna na rzecz klientów detalicznych prowadzona jest w siedzibie nadleśnictwa i w kancelariach leśnictw
Barbara Kędzior
Monika Wisocka
Krzysztof Koladyński
6. Dokumentacja związana ze świadczeniami emerytalno-rentowymi, pracowniczymi
Ustawa o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych z dnia 17.12.1998 r.
Termin rozpatrzenia 30 dni
Maria Jóźwińska
7. Szkodnictwo Leśne
Posterunek Straży Leśnej
Ustawa o lasach z dnia 28.12.1991 r. ze zmianami.
Krzysztof Ziemski
Grzegorz Gulbas
8. Inne
Rozpatrywanie spraw odbywa się zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla PGL LP i KPA / Kodeks Postępowania Administracyjnego
Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego:
Niezwłoczne załatwianie sprawy (bez zbędnej zwłoki) - sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę, w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane z urzędu organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ.
Jeden miesiąc - sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego.
Dwa miesiące - sprawy szczególnie skomplikowane.
Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP, można uzyskać składając odpowiedni wniosek.
Materiały
px_dg~rdlp_szczecinek~nadl_swidwin~wniosek_o_udostepnienie_informacji_publicznej-1px_dg~rdlp_szczecinek~nadl_swidwin~wniosek_o_udostepnienie_informacji_publicznej-1.pdf 0.02MB px_dg~rdlp_szczecinek~nadl_swidwin~rozpatrywanie_spraw_90321a
px_dg~rdlp_szczecinek~nadl_swidwin~rozpatrywanie_spraw_90321a.doc 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 03.09.2021 09:19 Cezary Kłoczko
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Joanna Jędraszczyk
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 18.08.2025 11:36 Cezary Kłoczko |
| Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 10.12.2021 09:56 Cezary Kłoczko |
| Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 10.12.2021 09:46 Cezary Kłoczko |
| Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 03.09.2021 09:19 Cezary Kłoczko |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP