W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Nadleśniczy Nadleśnictwa Trzciel przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków, w siedzibie jednostki, w każdy czwartek, w godzinach od 14:00 do 16:00. Rejestr skarg i wniosków prowadzony jest przez: Sekretariat Nadleśnictwa Trzciel. Dział Administracyjno - Gospodarczy odpowiedzialny jest za przyjmowanie i koordynowanie oraz ewidencjonowanie skarg i wniosków.

Działy merytoryczne oraz osoby odpowiedzilne za prowadzenie konkretnych spraw wskazane są w zakładce "Kontakt" oraz w regulaminie organizacyjnym zamieszczonym w zakładce "O podmiocie".

Ponadto szczegółowych informacji w tym zakresie udziela sekretariat telefonicznie pod nr telefonu 95 742 86 11 lub drogą elektroniczną e-mail: trzciel@szczecin.lasy.gov.pl

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji​_publicznej.pdf 0.06MB
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji​_publicznej.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.08.2021 10:23 PAWEŁ KUŹNIAK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Kuźniak/Bartłomiej Lenard
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 5.0 14.02.2024 07:11 PAWEŁ KUŹNIAK
Rozpatrywanie spraw 4.0 12.12.2023 09:06 PAWEŁ KUŹNIAK
Rozpatrywanie spraw 3.0 30.01.2023 07:25 PAWEŁ KUŹNIAK
Rozpatrywanie spraw 2.0 30.09.2022 09:57 PAWEŁ KUŹNIAK
Rozpatrywanie spraw 1.0 09.08.2021 10:23 PAWEŁ KUŹNIAK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}