W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Sprawy

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Nadleśniczy Nadleśnictwa Trzebież przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 12:00 do 16:00 w siedzibie Nadleśnictwa.
Skargi i wnioski dotyczące infrastruktury Nadleśnictwa oraz prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych można również wnieść u Sekretarza w dniach i godzinach urzędowania Nadleśnictwa Trzebież.

Zasady  dotyczące sposobu postępowania przy przyjmowaniu i rozpatrywaniu skarg i wniosków w Nadleśnictwie Trzebież

SKŁADANIE SKARG I WNIOSKÓW

1.

Gdzie i kiedy można złożyć skargę lub wniosek

Nadleśniczy Nadleśnictwa Trzebież przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 12:00 do 16:00. Przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków przez Nadleśniczego są ewidencjonowane. Ewidencja przyjęć interesantów prowadzona jest w sekretariacie Nadleśnictwa Trzebież.

2.

Tryb złożenia skargi lub wniosku

  1. W siedzibie Nadleśnictwa Trzebież - sekretariat, pisemnie
  2. Ustnie u Nadleśniczego
  3. Za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
  4. Za pomocą poczty elektronicznej e-mail: trzebiez@szczecin.lasy.gov.pl.

3.

Termin złożenia skargi lub wniosku

Każdy poniedziałek w godzinach od 12:00 do 16:00 – po wcześniejszym kontakcie z sekretariatem

4.

Wymagane opłaty

Nie występują.

5.

Sposób i forma rozpatrzenia sprawy

  1. Skargi i wnioski wpływające do Nadleśnictwa Trzebież na piśmie: w sekretariacie, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej - ewidencjonowane są w rejestrze skarg i wniosków po uprzednim zarejestrowaniu w EZD. Odpowiedzialność za właściwe rozpatrzenie skargi lub wniosku i terminowe udzielenie odpowiedzi ponosi pracownik wyznaczony do załatwienia danej sprawy.
  2. Skargi i wnioski wpływające do Nadleśnictwa Trzebież ustnie:  przyjmujący skargę lub wniosek sporządza notatkę, która podlega zaewidencjonowaniu są w rejestrze skarg i wniosków po uprzednim zarejestrowaniu w EZD. Odpowiedzialność za właściwe rozpatrzenie skargi lub wniosku i terminowe udzielenie odpowiedzi ponosi pracownik wyznaczony do załatwienia danej sprawy.
  3. Jeżeli Nadleśniczy, do którego złożono skargę/wniosek, nie jest właściwym do jej rozpatrzenia, przekazuje ją niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni organowi właściwemu, zawiadamiając jednocześnie o tym skarżącego, albo wskazując skarżonemu jego właściwy organ.
  4. Skargi i wnioski nadesłane (przekazane) przez posłów na Sejm, senatorów lub radnych, powinny być załatwiane w trybie pilnym, nie później niż w ciągu 14 dni od daty wpływu skargi. Osoby te powinny być zawiadamiane o sposobie załatwienia skargi, a gdy jej załatwienie wymaga zebrania dowodów, informacji lub wyjaśnień-także o stanie rozpatrzenia skargi, najpóźniej ww. terminie.
  5. Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
  6. Jeśli z treści skargi lub wniosku nie można należycie ustalić ich przedmiotu, wzywa się wnoszącego skargę lub wniosek do złożenia, w terminie 7 dni od otrzymania wezwania, wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nie usunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpatrzenia.
  7. Jeśli skarga lub wniosek dotyczy kilku spraw podlegających rozpatrzeniu przez różne organy, Nadleśniczy rozpatruje sprawy należące do jego właściwości, a pozostałe przekazuje niezwłocznie, nie później jednak niż  w terminie 7 dni właściwym organom, przesyłając odpis skargi lub wniosku
    i zawiadamia o tym równocześnie wnoszącego skargę lub wniosek.
  8. Pracownik rozpatrujący skargę lub wniosek niezwłocznie przedkłada osobie prowadzącej rejestr skarg i wniosków- kopię udzielonej odpowiedzi, w celu odnotowania daty i sposobu załatwienia sprawy i znaku akt, pod którym jest przechowywana dokumentacja sprawy.

6.

Termin załatwienia sprawy

Nadleśniczy, właściwy do załatwienia skargi/wniosku załatwia ją wnikliwie, rzetelnie, bez zbędnej zwłoki, nie później niż
w ciągu miesiąca, zawiadamiając o sposobie załatwienia skargi /wniosku skarżącego/wnioskodawcę.

W sytuacji nie załatwienia skargi lub wniosku w terminie:

  1. o każdym przypadku niezałatwienia skargi w terminie określonym powyżej, Nadleśniczy zawiadamia skarżącego podając przyczyny zwłoki i wskazując termin załatwienia sprawy.
  2. w razie niemożności załatwienia wniosku w terminie Nadleśniczy zawiadamia wnioskodawcę o czynnościach podjętych w celu rozpatrzenia wniosku oraz przewidywanym terminie załatwienia wniosku,
  3. nowy termin załatwienia sprawy należy odnotować w ewidencji skarg i wniosków.

7.

Środki odwoławcze

Na niezałatwienie skargi w terminie przysługuje skarżącemu zażalenie do organu wyższego stopnia. Wnioskodawcy niezadowolonemu ze sposobu załatwienia wniosku bądź przypadku nie załatwienia wniosku w terminie służy prawo wniesienia skargi.

8.

Dodatkowe informacje

Skarżący/wnioskodawca ma prawo być zawiadomionym o przekazaniu skargi/wniosku do rozpatrzenia innemu organowi oraz sposobie załatwienia skargi/wniosku. Skarżący ma prawo być zawiadomiony o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia skargi/wniosku oraz o przyczynach zwłoki.

 

Sprawami związanymi z udostępnianiem gruntów  w zakresie umów najmu, dzierżaw gruntów oraz służebności, a także zamiany, sprzedaży gruntów zajmuje się specjalista SL ds. stanu posiadania. Zakresy spraw, właściwe dla poszczególnych działów, znajdują się na wykazie kontaktów do biura nadleśnictwa w zakładce "Dane teleadresowe". Wszystkie sprawy są załatwiane zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.

Informacje dotyczące sprzedaży drewna, sadzonek i choinek zamieszczane są na naszej stronie internetowej w zakładce "Informacje".

https://trzebiez.szczecin.lasy.gov.pl/sprzedaz-drewna-choinek-i-sadzonek#.YRocS98wiUk

Kontakt z mediami

Osobą upoważnioną do kontaktu z mediami jest Pan Tomasz Kulesza, tel. 665-001-020.

 

Materiały

Wniosek o udostępnienie danych
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych.pdf 0.41MB
Wniosek o udostępnienie danych
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.08.2021 07:19 Marek Grodkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marek Grodkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 5.0 09.02.2024 09:49 Marek Grodkowski
Rozpatrywanie spraw 4.0 10.10.2023 09:45 Marek Grodkowski
Rozpatrywanie spraw 3.0 12.04.2023 11:32 Marek Grodkowski
Rozpatrywanie spraw 2.0 08.11.2022 07:01 Marek Grodkowski
Rozpatrywanie spraw 1.0 23.08.2021 07:19 Marek Grodkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}