W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.

 

Biuro Nadleśnictwa Turawa czynne jest w dni robocze w godzinach 7:15 - 15:15.

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA ROZPATRYWANIA SKARG I WNIOSKÓW W NADLEŚNICTWIE TURAWA

W sprawie skarg i wniosków Nadleśniczy lub Zastępca Nadleśniczego przyjmuje interesantów w siedzibie Nadleśnictwa Turawa w każdy poniedziałek w godzinach 12:00 - 15:45, a gdy ten dzień jest wolny od pracy, w dniu następnym o tej samej porze.

 

NK - pracownik na stanowisku ds. pracowniczych odpowiada za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywanie skarg i wnisków

 

Nadleśnictwo Turawa

ul. Opolska 35

46-045 Turawa

tel. 77 42 12 037, 77 42 12 011

https://turawa.katowice.lasy.gov.pl/

e-mail: turawa@katowice.lasy.gov.pl

 

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji.docx 0.02MB
Wniosek o udostępnienie informacji
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.08.2021 13:35 Katarzyna Waluś
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Waluś
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 4.0 29.01.2024 13:40 Katarzyna Waluś
Rozpatrywanie spraw 3.0 29.01.2024 13:32 Katarzyna Waluś
Rozpatrywanie spraw 2.0 26.01.2024 15:02 Katarzyna Waluś
Rozpatrywanie spraw 1.0 18.08.2021 13:35 Katarzyna Waluś

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}