W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

1. Informacje ogólne:

1. Biuro nadleśnictwa czynne jest w dni powszednie od 700 do 1500.   

2. Skargi i wnioski.

Interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmują: 1) Nadlesniczy Nadlesnictwa Turek we wszystkie poniedziałki w godzinach od 14.00 do 15.30; 2) w przypadku nieobecnosci Nadlesniczego w pracy- Zastepca Nadlesniczego; 3)stanowisko ds pracowniczych we wszystkie dni pracy w godzinach jej wykonywania.

Ewidencje przyjeć interesantów prowadzi sekretariat nadleśnictwa we współpracy ze stanowiskiem ds. pracowniczych.

Stanowisko ds. pracowniczych odpowiada za: 1) bieżący nadzór nad załatwieniem sprawy i terminowością jej załatwienia; 2) za prawidłowe przyjmowanie oraz ewidencjonowanie skarg i wniosków; 3) coroczne zestawienie sposobu załatwienia skarg i wniosków oraz analizę opisową. 

Bezpośrednią odpowiedzialność za właściwe rozpatrzenie skargi lub wniosku i terminowe udzielenie odpowiedzi ponosi pracownik wyznaczony do załatwienia danej sprawy.

3. Nowy nr rachunku bankowego to: Bank PKO BP o/Turek   63 1020 2212 0000 5202 0405 1363.

4. Punkt Alarmowo-Dyspozycyjny (w celach p.pożarowych) - tel.komórkowy 574-195-652

5. Nadleśnictwo zarejestrowane jest w systemie BDO pod numerem rejestrowym - 000472015

 

2. W nadleśnictwie obowiązuje bezdziennikowy system kancelaryjny w obiegu dokumentów i spraw.

1.Rejestracja spraw odbywa się na podstawie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt  dla PGL LP (szczegóły w pliku poniżej).

2.Od 12.10.2020 r. w nadleśnictwie wdrożony został system Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) i nastapiła zmiana sposobu dokumentowania spraw na elektroniczny (Zarządzenie nr 43/2020 N.N.Turek z dnia 28.09.2020 r. z późniejszymi zmianami)

 

3. Kontakty przy załatwianiu najczęściej występujących  spraw:

  • rzecznik prasowy, ochrona danych osobowych (koordynacja działań), informacja publiczna - tel.604-489-567
  • marketing, sprzedaż drewna - tel.  604-486-985;
  • użytkowanie lasu, obrót drewnem  - tel. 660-450-632;
  • zagospodarowanie lasu - tel.606-916-236 :  prowadzenie spraw z zakresu hodowli lasu, nasiennictwa i selekcji; administrator SILP; sprawy dot. szkółkarstwa; informacja o ofercie na sprzedaż sadzonek;
  • edukacja leśna, turystyka, lasy niepaństwowe - tel.: 604-489-567;  sprawy dot. m.in. edukacji przyrodniczo-leśnej (w sprawach organizowania lekcji i zajęć edukacyjnych, akcji edukacyjno-promocyjnych, korzystanie z obiektów edukacyjnych nadleśnictwa); uzgadnianie rajdów turystycznych, rowerowych; zgody na organizowanie pikników, ognisk, imprez masowych na terenie lasów; uzgadnianie lokalizacji i przebiegu ścieżek rowerowych, szlaków konnych; sprawy dotyczące wydawania i realizacji decyzji nakazujących w LNP, informacje o procedurach związanych z prowadzeniem gospodarki w lasach niepaństwowych, zadania służby leśnej w ramach nadzoru nad LNP, itp.
  • sprawy pracownicze   - tel. 606-987-164; sprawy dot. m.in. : wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, dokumentów związanych z zatrudnieniem, dokumentów związanych z uzyskaniem uprawnień emerytalnych i rentowych (Rp-7), prowadzenie dokumentacji dot. naboru na wolne stanowiska pracy, dot. szkoleń pracowniczych, podnoszenia kwalifikacji, itp.; II koordynator czynności kancelaryjnych w EZD
  • stan posiadania  - tel. 604-485-824; sprawy dot. m.in. : realizacji umów dzierżawy gruntów; organizowanie przetargów na dzierżawę gruntów, , itp.; sprawy pierwokupu lasów; korzystanie z gruntów leśnych w ramach działalnosci gospodarczej; sprawy dot. m.in.; dzierżaw i wylesień gruntów, zmiana sposobu uzytkowania gruntów, korzystania z gruntów leśnych na potrzeby obsługi infrastruktury przesyłowej (energia elektryczna, gaz, itp.), zakup lasów, sprzedaż nieruchomosci, itp.,
  • ochrona lasu, łowiectwo, ochrona przyrody, ochrona przeciwpożarowa - tel. 604-486-703; sprawy dot. m.in.: prowadzenie spraw dot. planów łowieckich, odwołań od wielkosci odszkodowań w trybie ustawy prawo łowieckie;  prognozowanie, monitoring i zwalczanie szkodliwych owadów lesnych; pomniki przyrody; ochrona strefowa, itp.
  • geomatyka, urządzenie lasu - tel. 604-482-895, sprawy dot. m.in.; leśnej mapy numerycznej, problematyki urządzenia lasu, aktualizacji opisów taksacyjnych lasu, geodezyjnego potwierdzania granic nieruchomosci, nadzór nad gruntami rolnymi, ewidencja gruntów rolnych itp. 
  • zamówienia publiczne, BIP, SWIP, BHP, składnica akt  - tel. 606-906-035, sprawy dot. postepowań w trybie ustawy Pzp,  redakcja biuletynu inf.publicznej i systemu wewnętrznej inf.prawnej, sprawy dot. bhp w nadleśnictwie, koordynowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, koordynator EZD
  • gospodarka mieszkaniowa, budownictwo, drogi leśne, inwestycje, remonty - tel. 606-915-741; sprawy dot. m.in.: umowy najmu lokali, umowy udostępnienia, inwestycje, nadzór nad robotami, prowadzenie ewidencji dróg, energii elektrycznej, małej retencji, melioracji wodnych, itp.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.08.2021 08:57 Dariusz Lewandowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Lewandowski Dariusz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 5.0 25.01.2024 13:02 Dariusz Lewandowski
Rozpatrywanie spraw 4.0 28.07.2023 08:58 Dariusz Lewandowski
Rozpatrywanie spraw 3.0 04.07.2023 11:19 Dariusz Lewandowski
Rozpatrywanie spraw 2.0 31.01.2022 09:51 Dariusz Lewandowski
Rozpatrywanie spraw 1.0 12.08.2021 08:57 Dariusz Lewandowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}