W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek (do pobrania poniżej).

Korespondencję, w tym też skargi oraz wnioski o udostępnienie danych, należy kierować poprzez sekretariat do Nadleśniczego.

Nadleśniczy lub upoważniony przez niego pracownik przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki w godzinach 900 – 1600 , a gdy dzień ten jest wolny od pracy – w dniu następnym.

Za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków odpowiedzialne jest stanowisko ds. pracowniczych.

sekretariat:  telefon: 85 713 23 00
e-mail: walily@bialystok.lasy.gov.pl

Najczęściej załatwiane sprawy:

Procedury stosowane przy załatwianiu spraw:

  • Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w BIP można uzyskać składając wniosek. Do pobrania poniżej.
  • Nadleśnictwo odstępuje od wymogu złożenia wniosku przy udostępnianiu informacji:
  1. o środowisku
  • informację niewymagającą wyszukiwania
  • w sytuacji wystąpienia klęski żywiołowej, innej katastrofy naturalnej, awarii technicznej bądź innego bezpośredniego zagrożenia dla zdrowia ludzi lub środowiska – informacje umożliwiające osobom, które mogą ucierpieć w wyniku tego zagrożenia, podjęcie działań w celu zapobieżenia szkodom wynikających z tego zagrożenia lub zminimalizowania ich

2. publicznej

  • informację, która może być niezwłocznie udostępniona.
  • Jeżeli z treści wniosku/ skargi nie można należycie ustalić ich przedmiotu, wzywa się wnoszącego wniosek/ skargę do złożenia wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania.

Jeżeli w wyniku udostepnienia informacji na wniosek, nadleśnictwo musi ponieść dodatkowe koszy związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku, nadleśnictwo pobiera od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom

Jeżeli przedmiotem wniosku jest udostępnienie utworu będącego przedmiotem praw autorskich, a udostępnienie mogłoby naruszyć te prawa – nadleśnictwo odmawia udostępnienia wnioskowanej informacji.

Terminy stosowane przy załatwianiu spraw:

  • Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku.
  • Udostępnienie informacji o środowisku na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie miesiąca od dnia otrzymania wniosku.
  • W/w terminy mogą zostać przedłużone do 2 miesięcy od dnia otrzymania wniosku, za uprzednim pisemnym powiadomieniem wnioskodawcy, w którym wskazuje się termin udostępnienia oraz powody opóźnienia.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji​_publicznej.doc 0.03MB
Instrukcja automatycznego pobierania danych z banku o lasach
Instrukcja​_automatycznego​_pobierania​_danych​_z​_banku​_o​_lasach.pdf 4.25MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.08.2021 14:07 Piotr Dąbrowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Dąbrowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 5.0 16.01.2024 13:34 Piotr Dąbrowski
Rozpatrywanie spraw 4.0 29.12.2023 10:20 Piotr Dąbrowski
Rozpatrywanie spraw 3.0 11.05.2022 11:49 Piotr Dąbrowski
Rozpatrywanie spraw 2.0 11.08.2021 07:48 Piotr Dąbrowski
Rozpatrywanie spraw 1.0 10.08.2021 14:07 Piotr Dąbrowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}