W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Wszystkie sprawy (skargi, wnioski, zażalenia i inne) wpływające do nadleśnictwa, po zarejestrowaniu w EZD są kierowane do samodzielnych stanowisk (stanowisko ds. pracowniczych) i do wiadomości właściwych kierowników działów w celu ich rozpatrzenia wg właściwości. Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie nadleśnictwa. W sprawie skarg i wniosków nadleśniczy przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godz.14 00-16:00.

Materiały

Rozpatrywanie spraw w Nadleśnictwie Warcino -27.11.2023 r.
Rozpatrywanie​_spraw​_w​_Nadleśnictwie​_Warcino​_-27112023​_r.pdf 0.92MB
wniosek o udostepnienie informacji publicznej
px​_dg~rdlp​_szczecinek~nadl​_warcino~wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji​_publicznej-2.pdf 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.10.2021 08:28 KAMIL SZYDŁOWSKI
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kamil Szydłowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 4.0 28.11.2023 13:00 KAMIL SZYDŁOWSKI
Rozpatrywanie spraw 3.0 28.11.2023 09:30 KAMIL SZYDŁOWSKI
Rozpatrywanie spraw 2.0 13.05.2022 15:12 KAMIL SZYDŁOWSKI
Rozpatrywanie spraw 1.0 11.10.2021 08:28 KAMIL SZYDŁOWSKI

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}