W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Utrzymanie terenów zielonych przy budynkach administracyjnych Nadleśnictwa Węgierska Górka

                                                                                                                                                 Węgierska Górka 05.04.2023r.

 

Informacja z otwarcia ofert z dnia 03 kwietnia 2023r.

 

Zamawiający:

PGL LP Nadleśnictwo Węgierska Górka

 

Oferty składane na zapytanie ofertowe z dnia 22.03.2023r.:

 

„Utrzymanie terenów zielonych przy budynkach administracyjnych Nadleśnictwa Węgierska Górka wraz z koszeniem trawy oraz utrzymaniem ścieżki edukacyjnej i dna tzw. młynówki w sezonach wegetacyjnych: 2023 i 2024”.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Wykonanie usługi bez stosowania ustawy PZP zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w terminie: 01.05 - 31.10.2023r. oraz 01.05 - 31.10.2024r. (dwa sezony wegetacyjne: 6 + 6 miesięcy).

  1. INFORMUJE, IŻ W DNIU 03.04.2023r. o godz. 10:00 dokonał otwarcia ofert:

Wpłynęły 3 oferty:

SOBEKO Paweł Sobolewski

34-360 Milówka, Laliki 68

Liczba pkt: 70,00

 

Gospodarstwo Ogrodnicze Wojciech Kaleta

34-350 Węgierska Górka, ul. Polna 7A

Liczba pkt: 82,00

 

Usługi mini koparko – ładowarką Dominik Piela

34-360 Milówka, Laliki 68

Liczba pkt: 69,71

 

 

  1. WYBRANO OFERTĘ:

Gospodarstwo Ogrodnicze Wojciech Kaleta

34-350 Węgierska Górka, ul. Polna 7A

 

Podpisał Nadleśniczy

Marian Knapek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Węgierska Górka, 22.03.2023r.

Zapytanie ofertowe

SA.270.8.2023.JS

Na podstawie Zarządzenia nr 1.2023 Nadleśniczego Nadleśnictwa Węgierska Górka z dnia

03.01.2023r. w sprawie udzielania zamówień przez Nadleśnictwo Węgierska Górka finansowanych ze

środków własnych, których wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł

Nadleśnictwo Węgierska Górka ogłasza:

Zapytanie ofertowe na: „Utrzymanie terenów zielonych przy budynkach administracyjnych Nadleśnictwa Węgierska Górka wraz z koszeniem trawy oraz utrzymaniem ścieżki edukacyjnej i dna tzw. młynówki w sezonach wegetacyjnych: 2023 i 2024”.

Do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

/podstawa prawna art. 4.pkt .8 powołanej wyżej ustawy/

Przedmiot zamówienia: Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu terenów zielonych bez stosowania ustawy PZP w terminie:

01.05 - 31.10.2023r. oraz 01.05 - 31.10.2024r.  (dwa sezony wegetacyjne: 6 + 6 miesięcy)

  • Opis przedmiotu zamówienia:

Utrzymanie bieżące i pielęgnacja terenu wokół budynków Biurowego oraz Administracyjno ‑ Edukacyjnego Nadleśnictwa Węgierska Górka pod adresem ul. Zielona 62 w Węgierskiej Górce, znajdujących się na działkach nr 1651/1 oraz 1652/2 o sumarycznej powierzchni 1,72 ha, w tym tereny zielone 1,6 ha (załącznik nr 2) w ciągu kolejnych dwóch sezonów wegetacyjnych 2023 oraz 2024:

Ścieżki i chodniki ok. 300 mb

  1. Bieżące utrzymanie w czystości i porządku ścieżki edukacyjnej, w tym alejek
    z chodnikowych płyt betonowych, poprzez odchwaszczenie w razie potrzeby na całej powierzchni, zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeń (w tym liści) i przycinanie brzegów trawników;
  2. Zebrane nieczystości (w tym liście i chwasty) należy zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami;

Trawniki ok. 0,6 ha

  1. Koszenie mechaniczne w 1 raz w tygodniu w okresie wczesnoletnim (maj ‑ czerwiec), później nie mniej niż 3 razy w miesiącu w systemie mielenia - bez zbierania trawy, lub ze zbieraniem trawy z zagospodarowaniem we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  2. Utrzymywanie krawężników przy trawnikach we właściwym stanie,
  3. Utrzymywanie podstaw tablic edukacyjnych na trawnikach we właściwym stanie.

Rabaty ok. 50 m2

  1. Nasadzenia 2 razy w roku (wiosna i jesień) kwiatów i wrzosów przy parkingu Nadleśnictwa
  2. Wymiana roślin w razie potrzeby i w uzgodnieniu z Zamawiającym,
  3. Bieżąca pielęgnacja rabat poprzez ich nawadnianie, nawożenie, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, uzupełnianie brakujących roślin, odchwaszczanie, zwalczanie szkodników.

Drzewa i krzewy

  1. Formowanie żywopłotu z żywotnika na dł. ok. 200 mb wraz z wywozem odpadów zielonych 1 raz w roku,
  2. Pielęgnacja i formowanie pozostałych krzewów wraz z wywozem odpadów zielonych 1 raz w roku,
  3. W razie potrzeby i w uzgodnieniu z Zamawiającym wykonywanie cięć sanitarnych, korekcyjnych, prześwietlanie koron drzew, usuwanie połamanych oraz suchych drzew i gałęzi,
  4. Wszelkie prace porządkowe i utrzymaniowe związane z usuwaniem skutków niekorzystnych warunków atmosferycznych (jeżeli wystąpią),
  5. Utrzymanie w stanie wolnym od chorób i szkodników.

Parking Nadleśnictwa 0,1 ha

  1. Sprzątanie liści z powierzchni parkingowej,
  2. Zebrane nieczystości (w tym liście) należy zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami;

Koryto tzw. „młynówki” ok. 200 mb

 

  1. Usuwanie liści i chwastów z dna tzw. „młynówki”,
  2. Przycinanie i formowanie roślinności na brzegach wraz z wywozem odpadów zielonych 1 raz w roku,
  3. Bieżące utrzymanie w czystości i porządku dna i brzegów,
  4. Zebrane nieczystości (w tym liście) należy zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami;

Informacje dodatkowe:

  1. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej terenu będącego przedmiotem zamówienia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje (np. gatunki roślin, ilość), które mogą mu być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu poniesie oferent. Datę i termin wizji lokalnej należy ustalić z Zamawiającym,
  2. Wykonawca powinien dysponować liczbą pracowników umożliwiającą kompleksowe wykonanie usługi;
  3. Wykonawca przeprowadzi prace przy wykorzystaniu własnych maszyn, narzędzi oraz materiałów do nasadzeń, materiałów eksploatacyjnych oraz paliw.
  4. Zakup przez Wykonawcę niezbędnego materiału do nasadzeń zostanie każdorazowo uzgodniony z Zamawiającym.
  5. W ramach przyszłej umowy Wykonawca ma prawo do wystawienia 12 faktur VAT: 6 w roku 2023 oraz 6 w roku 2024,
  6. Należność za wykonaną usługę płatna będzie na podstawie faktury wystawianej przez Wykonawcę po zakończeniu każdego miesiąca i pozytywnym odbiorze prac przez Zamawiającego, w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
  • Warunki udziału:
  1. Osoby składające ofertę powinny posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z zamówieniem, a także dysponować co najmniej 1 osobą z minimum średnim wykształceniem kierunkowym tj. ogrodniczo ‑ rolnicze; posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi wykonać zamówienie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  2. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował minimum 1 zamówienie polegające na świadczeniu usługi w zakresie utrzymania i pielęgnacji zieleni o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia, a wartość tej usługi była nie mniejszej niż 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) brutto; nie można sumować zamówień o mniejszej wartości, aby uzyskać wartość o której mowa powyżej.

Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków :

Zaświadczenie lub oświadczenie o wykonywaniu usług/i odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (krótki opis zadań), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji usług) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są nadal należycie wykonywane (wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 3).

 

Wykonawca załączy do wykazu usług dowody określające, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, są wykonywane. Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych (nadal wykonywanych) referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 12 miesięcy.

  • Przygotowanie oferty:

Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania (załącznik nr 1). Oferta powinna:

  - być podpisana czytelnie przez wykonawcę i opatrzona pieczątką firmową,

  - posiadać datę sporządzenia,

  - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

  - zawierać oferowaną stawkę wynagrodzenia miesięcznego netto, brutto i VAT.

  • Ocena ofert

Ocenie podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagę:

Cena miesięczna oferty (C)

70%

Doświadczenie  (D)

30%

Kryterium: cena miesięczna oferty (C)

Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto podaną w Formularzu ofertowym.

Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w kryterium cena oferty to 70 punktów.

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania tego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 70 pkt. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru, zastosowanego do obliczania punktowego:

 x 100 x 70% = liczba punktów C

gdzie:     Cn – najniższa zaoferowana cena

                Cx – cena zaoferowana w badanej ofercie

                liczba 100 – jest to mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach

                70% – procentowe znaczenie kryterium: ceny oferty (waga 70%).

Kryterium: doświadczenie (D)

Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w tym kryterium to 30 punktów.

Minimalna wymagana przez Zamawiającego ilość prawidłowo zrealizowanych usług to 1 zamówienie natomiast maksymalna ilość to 3 zamówienia polegające na świadczeniu usługi w zakresie i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia, a wartość tej usługi była nie mniejsza niż 5 000 zł. Ilość wykonanych prawidłowo usług należy zadeklarować i wykazać w załączniku nr 3.

Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:

Oferta z 1 prawidłowo zrealizowanym zamówieniem otrzyma - 0 pkt

Oferta z 2 prawidłowo zrealizowanymi zamówieniami otrzyma - 10 pkt

Oferta z 3 i więcej prawidłowo zrealizowanymi zamówieniami otrzyma - 30 pkt.

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych w obu kryteriach (C+D). Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Jeśli nie będzie można wybrać  najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przestawiać będzie taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (tj. cena oferty).

Jeżeli oferty otrzymają taka samą ocenę w kryterium „cena oferty”, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

 

  • Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać w terminie do dnia 03.04.2023r. do godz. 10.00 na adres e-mail: wegierska@katowice.lasy.gov.pl lub osobiście na dziennik podawczy Nadleśnictwa Węgierska Górka, pod adresem: 34-350 Węgierska Górka, ul. Zielona 62 z dopiskiem:

Oferta na „Utrzymanie terenów zielonych przy Nadleśnictwie w 2023-2024r ”.

Wybrany przez Nadleśnictwo Wykonawca zostanie powiadomiony o terminie i miejscu zawarcia umowy na przedmiotowe zamówienie.

Nadleśnictwo zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn.

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Mapa sytuacyjna terenu
  3. Wykaz wykonanych usług

 

 

Podpisano

Nadleśniczy

Marian Knapek

Materiały

Zapytanie​_ofertowe​_z​_dnia​_22032023​_pielegnacja​_ogrodu​_-​_podpisane
Zapytanie​_ofertowe​_z​_dnia​_22032023​_pielegnacja​_ogrodu​_-​_podpisane.pdf 4.39MB
Załącznik​_nr​_3​_-​_wykaz​_wykonanych​_usług
Załącznik​_nr​_3​_-​_wykaz​_wykonanych​_usług.pdf 0.16MB
Załącznik​_nr​_2​_-​_mapy
Załącznik​_nr​_2​_-​_mapy.pdf 0.38MB
Zalacznik​_nr​_1​_-​_Formularz​_ofertowy
Zalacznik​_nr​_1​_-​_Formularz​_ofertowy.pdf 0.18MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.03.2023 12:56 Paweł Griner
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wiesaw Skrzyp
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Utrzymanie terenów zielonych przy budynkach administracyjnych Nadleśnictwa Węgierska Górka 3.0 20.04.2023 13:17 Paweł Griner
Utrzymanie terenów zielonych przy budynkach administracyjnych Nadleśnictwa Węgierska Górka 2.0 22.03.2023 13:30 Paweł Griner
Utrzymanie terenów zielonych przy budynkach administracyjnych Nadleśnictwa Węgierska Górka 1.0 22.03.2023 12:56 Paweł Griner

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}