W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.

W sprawach skarg i wniosków przyjmuje Nadleśniczy w każdy poniedziałek w godz.8:00 do 10:00 oraz w czwartki od 15:00 do 16:00, a w pozostałe dni załatwiają pracownicy zgodnie z kompetencjami zamieszczonymi w zakładce Dane teleadresowe.

Sprawy załatwiane są w godzinach od  7:00  do 15:00  od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych.
 
Nadleśnictwo jest podstawową, samodzielną jednostką organizacyjną Lasów Państwowych nieposiadającą osobowości prawnej reprezentującą Skarb Państwa w zakresie zarządzanego mienia i działa na podstawie ustawy o lasach oraz na podstawie przepisów wykonawczych do tej ustawy.

Nadleśnictwo Wisła podlega Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach, która prowadzi nadzór i koordynuje działania. Nadleśnictwo Wisła podzielone jest na 12 leśnictw.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji.pdf
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji.pdf 0.39MB
Wniosek o udostępnienie informacji.doc
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.08.2021 13:29 PIOTR DUDZIK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Dudzik / Andrzej Kudełka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 1.0 17.08.2021 13:29 PIOTR DUDZIK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}