W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

  1. Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie tel. (62) 751 50 45

 

  1. Biuro Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie czynne jest w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00

 

  1. Ośrodek Kultury Leśnej w Gołuchowie prowadzi wynajem pokoi gościnnych - Rezerwacja sekretariat (62) 751 50 45

 

  1. Skargi i wnioski – Dyrektor Adam Kozyra lub w zastępstwie osoba zatrudniona na Samodzielnym stanowisku ds. audytu i kontroli wewnętrznej, przyjmuje interesantów w każdy wtorek w godz. 10.00 do 16:00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

 

  1. Szkodnictwo leśne (kradzież drewna, nielegalny wywóz odpadów do lasu itp.) należy zgłaszać do Tomasza Rakowskiego – Kierownika Działu Parkowego tel. 784 303 960

 

  1. Ochrona przeciwpożarowa obszarów leśnych – należy kontaktować się bezpośrednio pod numer sekretariatu tel. (62) 751 50 45

 

  1. Stan posiadania - zmiana sposobu użytkowania gruntów, korzystanie z gruntów leśnych na potrzeby obsługi infrastruktury przesyłowej (energia elektryczna, gaz, itp.), nabywanie, zbywanie, zamiana nieruchomości, – w powyższych sprawach kontaktować należy się z Mateuszem Ginter tel. 692 067 473

 

  1. Gospodarka rolna - realizacja umów dzierżawy gruntów użytkowanych rolniczo, organizowanie przetargów na dzierżawę gruntów, nadzór nad gruntami rolnymi, ewidencja gruntów rolnych  – w powyższych sprawach kontaktować należy się z Mateuszem Ginter tel. 692 067 473

 

  1. Edukacja leśna – organizacja lekcji i zajęć edukacyjnych oraz akcji edukacyjno – promocyjnych – Alicja Antonowicz tel. 694 596 890

 

  1. Pozyskanie oraz sprzedaż drewna – przedmiotowymi sprawami zajmuje się: Patryk Ortell tel. 734 489 234

 

  1. Sprawy pracownicze – wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, dokumentów związanych z zatrudnieniem, dokumentów związanych z uzyskaniem uprawnień emerytalnych i rentowych (Rp-7), prowadzenie dokumentacji dotyczącej naboru na wolne stanowiska pracy, szkoleń pracowniczych, podnoszenia kwalifikacji, itp. – Igor Paprocki kom. 889 795 364

 

  1. Zamówienia publiczne – postepowanie w trybie ustawy Pzp, prowadzenie rejestru zamówień zwolnionych ze stosowania ustawy Pzp, itp. – Joanna Skonieczna tel. 886 822 759.

 

  1. Terminy załatwiania spraw stosowane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego:
  • niezwłoczne załatwienie sprawy  (bez zbędnej zwłoki) – sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane albo znane z urzędu organowi,  przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na podstawie danych, którymi rozporządza ten organ,
  • jeden miesiąc – sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego,
  • dwa miesiące – sprawy szczególnie skomplikowane.

            Przepisy szczególne mogą określać inne terminy niż określone wyżej.

 

 

Materiały

Wniosek o udostępnienie danych pdf
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych.pdf 0.11MB
Wniosek o udostępnienie danych doc
Wniosek​_o​_udostępnienie​_danych.doc 0.03MB

Sprawy

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.09.2021 12:07 Michał Kędzia
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Błaszczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 6.0 27.02.2025 14:06 Kamil Piotrowski
Rozpatrywanie spraw 5.0 27.02.2025 13:33 Kamil Piotrowski
Rozpatrywanie spraw 4.0 27.02.2025 13:29 Kamil Piotrowski
Rozpatrywanie spraw 3.0 27.02.2025 13:24 Kamil Piotrowski
Rozpatrywanie spraw 2.0 27.02.2025 13:21 Kamil Piotrowski
Rozpatrywanie spraw 1.0 27.09.2021 12:07 Michał Kędzia

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}