W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

W biurze Ośrodka Transportu Leśnego funkcjonuje składnica akt (archiwum zakładowe) w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji kancelaryjnej oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w PGL LP (zn. spr.: OR-080-1/2014).

W archiwum gromadzone są dokumenty tworzone w biurze Ośrodka Transportu Leśnego, podlegające archiwizacji. Zawartość archiwum ujęta w stosowanych ewidencjach.      

Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.

 

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji​_publicznej.pdf 0.40MB
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wniosek​_o​_udostępnienie​_informacji​_publicznej.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.08.2021 11:51 Artur Gądarowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Barbara Dalik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 1.0 24.08.2021 11:51 Artur Gądarowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}