W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
{"register":{"columns":[{"header":"Wnoszenie pism do urzędu","value":" W związku z rosnącą liczbą podań (żądań, wyjaśnień, odwołań, zażaleń) wpływających do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Gorzowie Wlkp. w formie elektronicznej, Powiatowy Lekarz Weterynarii w Gorzowie Wlkp. przypomina o zasadach wnoszenia pism do urzędu: \n\n•\tpodanie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane osobiście lub w wersji utrwalonej w postaci elektronicznej, które należy wnieść na adres do doręczeń elektronicznych lub za pośrednictwem konta w systemie teleinformatycznym organu administracji publicznej (skrzynkę EPUAP Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Gorzowie Wlkp.- adres skrzynki /PIWGorzowwlkp/SkrytkaESP), opatrzone podpisem kwalifikowanym. Podania przesłane na adres poczty elektronicznej poszczególnych pracowników Inspekcji Weterynaryjnej, pozostawia się bez rozpoznania ( Dz. U. 2024.0.572 t. j. – Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego).\n","nestedValues":[],"showInContent":false}]}}