REKRUTACJA - DALSZE POSTĘPOWANIE PO OGŁOSZENIU LIST
18.06.2025
DALSZE POSTĘPOWANIE PO OGŁOSZENIU LIST KANDYDATÓW ZAKWALIFIKOWANYCH I NIEZAKWALIFIKOWANYCH
Kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani do pierwszej klasy PLSP, zostają przyjęci do szkoły, jeżeli do dnia 31 lipca br. do godz. 15.00 dostarczą do sekretariatu szkoły:
-
oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej
-
oryginał zaświadczenia OKE o wynikach egzaminu ósmoklasisty
Informujemy również, że osoby z obcojęzycznym nazwiskiem, składające dokumenty potwierdzające wolę nauki w PLSP, będą proszone o potwierdzenie stosownym dokumentem urzędowym wpisanego we wniosku obywatelstwa polskiego. Kandydaci zakwalifikowani do szkoły, nieposiadający obywatelstwa polskiego, podlegają odpłatności za naukę, w oparciu o aktualne przepisy prawa – Ustawa Prawo Oświatowe (art. 165), Zarządzenie nr 6 /2020 Dyrektora Centrum Edukacji Artystycznej z dnia 7 lutego 2020 r. w sprawie opłat za korzystanie z nauki w publicznych szkołach artystycznych przez osoby niebędące obywatelami polskimi.
Niedostarczenie przez zakwalifikowanych kandydatów oryginału świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty w terminie do 31.07.2025 r. do godz. 15.00 spowoduje, że kandydat nie będzie uwzględniony na liście kandydatów przyjętych do pierwszej klasy PLSP na rok szkolny 2025/2026 ogłoszonej 04.08.2025 r.
Kandydaci, którzy znajdują się na liście osób niezakwalifikowanych do PLSP mają możliwość od dnia 04.08.2025 r., tj. od momentu publikacji list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych, złożenia w formie pisemnej w sekretariacie PLSP wniosku do komisji rekrutacyjnej o uzasadnienie pisemne odmowy przyjęcia kandydata do pierwszej klasy PLSP w Warszawie lub w razie ogłoszenia wolnych miejsc do pierwszej klasy w roku szkolnym 2025/2026 - możliwość przystąpienia na wniosek pisemny rodzica/opiekuna prawnego do rekrutacji uzupełniającej. Tryb wnoszenia pism w procesie odwoławczym wynosi 3 dni od momentu publikacji list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do szkoły zgodnie z art.158 Ustawy Prawo oświatowe.
Uwaga!
Rodzice/opiekunowie prawni kandydata do PLSP w dniach 14.06. - 27.06.2025 r. mogą w sekretariacie szkoły otrzymać informację o uzyskanej punktacji kandydata. Informację taką można również uzyskać mailowo, pisząc na adres sekretariatu PLSP (plsp@smocza.edu.pl) wg podanego wzoru:
Temat maila: pkt kandydata (imię i nazwisko)
Treść: Proszę o podanie punktacji osiągniętej w ramach egzaminu wstępnego do PLSP.
Podpis (imię i nazwisko rodzica/opiekuna prawnego)
W celu usprawnienia przebiegu procesu informowania o osiągniętej punktacji prosimy o zastosowanie się do w/w schematu oraz nieprzesyłanie na adres sekretariatu dodatkowych zdjęć prac kandydatów czy też informacji o samych kandydatach. Sekretariat podaje wyłącznie uzyskaną punktację wg protokołu egzaminacyjnego, nie komentując wyników uzyskanych przez kandydata.