W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Specjalista ds. administracyjnych

Dyrektor Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Bernarda Morando w Zamościu ogłasza nabór na stanowisko pracy: Specjalista ds. administracyjnych

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 07-05-2025

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Wymiar etatu: 1/1

Rodzaj umowy: umowa o pracę, od 02.06.2025 r. - 31.07.2026 r.

Ilość wolnych stanowisk: 1

Praca od poniedziałku do piątku.

Zakres obowiązków

  • tworzenie dokumentów wewnątrzszkolnych zleconych przez dyrektora PLSP (regulaminy, pisma, protokoły, ewidencje, listy obecności, przyjmowanie wniosków, opracowanie wniosków, ewidencje czasu pracy, naliczanie urlopów, planowanie urlopów, warunki zatrudnienia, zakres obowiązków pracowników, opracowanie dokumentacji pokontrolnych)
  • pomoc przy sporządzaniu wniosków, sprawozdań, oraz protokołów pokonkursowych i plenerowych organizowanych przez PLSP,
  • pełna odpowiedzialność służbowa za dokładne, terminowe, sumienne, bezstronne i zgodne z obowiązującymi przepisami wykonywanie powierzonych obowiązków,
  • przygotowanie dokumentacji dla dyrektora związanej z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnym,
  • nadzorowanie dokumentacji RODO oraz współpraca z Inspektorem DO
  • realizacja wynikających z ochrony danych obowiązków takich jak: rejestry, upoważnienia, uprawnienia, regulaminy, standardy, obwieszczenia, - wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora szkoły, dotyczących pracy na ww. stanowisku.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: lubelskie
Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Bernarda Morando w Zamościu, ul. Pereca 17, 22-400 Zamość

Wymagania

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie zawodowe 
  • bardzo dobra znajomość systemu Windows, pakiet Office

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność nawiązywania kontaktu oraz pracy w zespole,
  • sumienność, uczciwość, samodzielność, punktualność, rzetelność,
  • umiejętności niezbędne do wykonywania zadań na stanowisku pracy.

Niezbędnym jest również znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i instrukcji w zakresie realizacji zadań i obowiązków służbowych w szczególności: regulaminu pracy, przepisów BHP i przeciwpożarowych, przepisów sanitarnych oraz wykonywanie innch czynności zleconych przez dyrekcję szkoły.

Wymagane dokumenty

  • CV opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Dz. U. 2018, poz.1000.”
  • podanie o pracę,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kopie świadectw pracy potwierdzające przebieg pracy zawodowej,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 w celach przeprowadzenia naboru na ww. stanowisko,
  • dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań dodatkowych i inne o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach przydatnych na ww. stanowisku (kopie: zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie (dopuszczalne umieszczenie danych osobowych nadawcy) z dopiskiem „Nabór na stanowisko Specjalista ds. administracyjnych”  listownie lub w sekretariacie Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Bernarda Morando w Zamościu Pereca 17, 22-400 Zamość, Oferty, które wpłyną niekompletne lub po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej, zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy. Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie zamieszczona na stronie Biuletynie Informacji Publicznej szkoły. Nie odsyłamy dokumentów kandydatów. Nie odebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia naboru.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: sekretariat szkoły
  • Telefon: 84-6392322
  • e-mail: sekretariat@lpzamosc.pl
  • Adres: Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Bernarda Morando ul. Pereca 17, 22-400 Zamość
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.04.2025 13:41 Tomasz Samulak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marzena Tadeusz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista ds. administracyjnych 2.0 09.05.2025 13:39 Tomasz Samulak
Specjalista ds. administracyjnych 1.0 23.04.2025 13:41 Tomasz Samulak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}