W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: sekretarka

Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Katarzyny Kobro w Zduńskiej Woli ogłasza nabór na stanowisko sekretarki

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 10-11-2023

Informacje o ofercie

Nabór na stanowisko sekretarki w wymiarze pełnego etatu.

Zakres obowiązków

Do zadań Sekretarki należy w szczególności:
    • obsługa kancelaryjna przyjmowanie, wysyłanie i rejestrowanie korespondencji z wykorzystaniem elektronicznego zarządzania dokumentacją,
    • przygotowywanie pism, analiz i korespondencji dla przełożonych,
    • obsługa oraz archiwizacja dokumentacji, rejestracja umów,
    • dbanie o prawidłowy przebieg informacji w szkole,
    • prowadzenie księgi uczniów,
    • wykonywanie wszelkich czynności związanych z ruchem uczniów (np. przyjęcia, przeniesienia),
    • obsługa organizacyjna rekrutacji uczniów,
    • wydawanie legitymacji uczniowskich, sporządzanie odpisu arkusza ocen, wydawanie zaświadczeń potwierdzających kontynuację nauki,
    • prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń uczniów
    • sporządzanie duplikatów i odpisów świadectw szkolnych,
    • przyjmowanie składek OC nauczycieli,
    • pomoc przy organizacji egzaminów maturalnych SIO,
    • prowadzenie PFRON,
    • prowadzenie archiwum szkolnego.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: łódzkie
Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Katarzyny Kobro w Zduńskiej Woli

Wymagania

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego;

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  3. niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

  4. spełnienie jednego z poniższych warunków:

  • ukończenie studiów magisterskich na kierunku administracja

  • ukończenie studiów zawodowych licencjat na kierunku administracja

 

Wymagania dodatkowe:

  • biegła obsługa komputera (znajomość pakietu Office, korzystanie z sieci Internet, poczty elektronicznej), obsługa urządzeń biurowych

  • komunikatywność, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa.

Wymagane dokumenty

  1. życiorys (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. dokument poświadczający wykształcenie,

  4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  5. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w procesie rekrutacji

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Kwestionariusz​_osobowy​_dla​_osoby​_ubiegającej​_się​_o​_zatrudnienie.pdf 0.05MB
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla postępowania rekrutacyjnego
Informacja​_o​_przetwarzaniu​_danych​_osobowych​_dla​_postępowania​_rekrutacyjnego.pdf 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.10.2023 14:58 Krzysztof Kowalczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Witold Rajczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór na stanowisko sekretarki 1.0 11.10.2023 14:58 Krzysztof Kowalczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}