Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych
13.11.2025
3012-7.262.21.2025
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający – Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest: „Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych”.
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej
ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała
REGON: 000569438, NIP 547-15-17-745
tel.: 33 475 81 64
godziny urzędowania: pięciodniowy tydzień pracy, od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1530
e-mail: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl
adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Ze względu na wartość zamówienia publicznego nieprzekraczającą kwoty 130.000,00 złotych netto nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. – Dz. U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.) w oparciu o zapis art. 2 ust. 1 pkt 1 tejże ustawy. Wybór Wykonawcy przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie badania rynku i porównania ofert cenowych.
- RODZAJ ZAMÓWIENIA, KOD CPV:
- Rodzaj zamówienia: usługi.
- Kod CPV: 64200000-8 Usługi telekomunikacyjne.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej z wykorzystaniem stacjonarnych łączy PSTN POTS i/lub ISDN zlokalizowanych w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostkach jej podległych, wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do Zaproszenia ofertowego – Wykazie zasobów telekomunikacyjnych Zamawiającego.
- Usługi telekomunikacyjne, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, będą świadczone zgodnie z ustawą z dnia 12 lipca 2024r. Prawo komunikacji elektronicznej (t.j. – Dz. U. 2024 poz. 1221 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- zapewnienie wszystkich przyłączy telekomunikacyjnych niezbędnych do realizacji całości usług, wymienionych w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego – Wykazie zasobów telekomunikacyjnych Zamawiającego,
- zapewnienie łączności głosowej oraz faksowej, niezbędnej do realizacji całości usług będących przedmiotem niniejszego postępowania,
- comiesięczne sporządzanie bilingów (listy wszystkich połączeń wychodzących) w rozbiciu na poszczególne łącza PSTN POTS, ISDN BRA i PRA z numeru głównego, w pliku w formacie zgodnym z programem Microsoft Excel oraz dostarczanie ich przez Wykonawcę w terminie do 3 dni od dnia wystawienia faktury za miesięczne usługi telekomunikacyjne na adres poczty elektronicznej: faktury.pobbi@prokuratura.gov.pl
- likwidację istniejących łączy PSTN POTS i traktów ISDN we wskazywanych na bieżąco przez Zamawiającego lokalizacjach.
- Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje usług dotyczących:
- linii podkładowych do numerów alarmowych, łączy dzierżawionych,
- łączy alarmowych (na których funkcjonuje numeracja alarmowa typu 112, 987, 999 etc.),
- dzierżawy / zakupu abonenckich centrali telefonicznych (PABX), modułów wyniesionych, kart wyposażenia centrali itp.,
- dzierżawy / zakupu modemów, bramek, urządzeń końcowych itp.,
- łączy dzierżawionych pomiędzy obiektami Zamawiającego (m.in. dla łączności resortowej) i/lub łączy dla łączności szyfrowanej,
- dostępu do Internetu,
- łączy, na których świadczone są inne usługi tj. dostęp do Internetu/DSL, usługi pakietowe.
- Usługi, o których mowa w Rozdziale IV ust. 4 Zapytania ofertowego, zostaną zrealizowane samodzielnie przez Zamawiającego zgodnie z jego potrzebami oraz w celu zapewnienia wdrożenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
- Zamawiający – Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej oraz jednostki jej podległe, zachowa dotychczasową numerację telefoniczną – Wykonawca przeniesie wszystkie istniejące numery telefoniczne (POTS, ISDN) na swoje zasoby. Przedmiotowe przeniesienia dokonane zostaną automatycznie najpóźniej z dniem rozpoczęcia okresu obowiązywania umowy, tj. od dnia 1 grudnia 2025r. (planowany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia).
- Wykonawca zapewni system zapowiedzi informacyjnej o zmianie dotychczasowego numeru końcowego lub grupy numerów, zgodnie z aktualnymi potrzebami Zamawiającego, w razie likwidacji lub zmiany numerów, przez okres co najmniej 2 miesięcy od dnia likwidacji lub zmiany numeru, jednak nie dłużej niż do końca trwania umowy. Zamawiający oczekuje standardowej zapowiedzi słownej, w treści której będzie informacja o zmianie numeru z podaniem nowego numeru Zamawiającego (jeśli taka zmiana nastąpiła) lub informacja o likwidacji numeru (w przypadku likwidacji jednostki Zamawiającego lub jej części lub rezygnacji z numeru przez Zamawiającego bez uruchomienia innego numeru).
- Wykonawca zapewni, dla określonych przez Zamawiającego numerów, blokadę na 030X i 070X oraz możliwość dyskryminacji kierunków telefonicznych komercyjnych (takich jak 0300, 0700 itd.) na poziomie centrali miejskiej (OCB). Zamawiający wskaże Wykonawcy (w formie pisemnej dyspozycji) na jakich numerach należy wprowadzić blokadę.
- Wykonawca, na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego, uruchomi i udostępni usługi:
- CLIP – Calling Line Identification Presentation (prezentacja numeru dzwoniącego, z wyłączeniem numerów zastrzeżonych),
- CLIR – Calling Line Identification Restriction (blokada prezentacji numeru dzwoniącego),
- COLP – Connected Line Identification Presentation (prezentacja numeru, z którym nawiązane jest połączenie), wymagane jedynie w obrębie sieci telekomunikacyjnej Wykonawcy,
- COLR – Connected Line Identification Restriction (blokada prezentacji numeru, z którym nawiązane jest połączenie).
- Wykonawca, w ramach opłaty abonamentowej, zapewni bezpłatne połączenia telefoniczne lokalne, międzystrefowe, krajowe na numery stacjonarne i komórkowe z wyjątkiem połączeń na numery specjalne.
- Wykonawca, w ramach opłaty abonamentowej, zapewni bezpłatne połączenia telefoniczne na numery międzynarodowe stacjonarne i komórkowe do krajów Unii Europejskiej, USA i Wielkiej Brytanii.
- Pozostałe połączenia, niewymienione w Rozdziale IV ust. 10 i 11 Zapytania ofertowego, będą rozliczane według standardowego cennika Wykonawcy.
- Taryfikowanie czasu rozmów będzie realizowane z dokładnością do jednej sekundy.
- Wykonawca jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy służbowej informacji powziętych w trakcie i podczas wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia w okresie obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu – bezterminowo.
- Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego – Projekt umowy.
- TERMIN I SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na czas określony, tj. na okres 24 miesięcy.
- Planowany termin realizacji zamówienia: od dnia 1 grudnia 2025r. do dnia 30 listopada 2027r.
- Przedmiot zamówienia (usługi) będzie realizowany sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy.
- Wykonawca odpowiedzialny jest w całości za zapewnienie należytego przebiegu oraz terminowego wykonania zamówienia.
- Rozpoczęcie świadczenia usług dla poszczególnych łączy, wykazanych w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego, stanowiącym Wykaz zasobów telekomunikacyjnych Zamawiającego, nastąpi w następnym dniu kalendarzowym po terminie określonym w Wykazie zasobów telekomunikacyjnych Zamawiającego, tj. po wygaśnięciu aktualnie zaciągniętych zobowiązań przez Zamawiającego.
- Przyłączenia sieci Wykonawcy do danej lokalizacji Zamawiającego muszą zostać doprowadzone przed terminem zakończenia obecnie obowiązującej umowy, tj. w terminie do dnia 30 listopada 2025r. Przenoszenie usług pomiędzy Wykonawcami odbędzie się tylko w sytuacji, gdy operator będzie dysponował infrastrukturą telekomunikacyjną w miejscu docelowym lub możliwością jej budowy w terminie do dnia 30 listopada 2025r.
- Wykonawca uruchomi wszystkie usługi, będące przedmiotem Zapytania ofertowego, na dzień ich rozpoczęcia we wszystkich jednostkach Zamawiającego.
- Wykonawca zainstaluje przyłącza telekomunikacyjne zgodnie z Wykazem zasobów telekomunikacyjnych Zamawiającego.
- Urządzenia transmisyjne oraz przyłącza telekomunikacyjne przez cały okres trwania usługi pozostają w dyspozycji Wykonawcy.
- Wykonawca zapewni nieprzerwane świadczenie usług telekomunikacyjnych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, we wszystkich obiektach Zamawiającego, wyszczególnionych w Wykazie zasobów telekomunikacyjnych, w momencie zmiany operatora. Zakończenie dotychczasowej umowy nastąpi w dniu poprzedzającym rozpoczęcie świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, o uzgodnionej z przedstawicielem Zamawiającego godzinie. Rozpoczęcie świadczenia usługi, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, nastąpi nie później niż o godz. 600 rano dnia następnego po terminie określonym w Wykazie zasobów telekomunikacyjnych Zamawiającego, tj. po wygaśnięciu aktualnie zaciągniętych zobowiązań przez Zamawiającego, jako dzień rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. W warunku tym zawierają się wszelkie prace niezbędne do podjęcia przed, w trakcie i po wyznaczonym terminie przełączenia, jak również współdziałania z dotychczasowym Wykonawcą oraz innymi osobami, wdrażającymi usługi powiązane.
- Po zakończeniu usługi, będącej przedmiotem Zapytania ofertowego, Wykonawca przekaże wszystkie numery linii Zamawiającego na rzecz nowego Wykonawcy, z możliwością ich skutecznego uruchomienia przez nowego Wykonawcę od godz. 600 rano dnia następnego po dniu zakończenia świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia.
- Szczegółowe informacje dotyczące warunków i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego – Projekt umowy.
- OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- zdolności występowania w obrocie gospodarczym (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań).
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej –Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że na dzień składania ofert jest wpisany do prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych (RPT), co uprawnia Wykonawcę do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dołączonego przez Wykonawcę do oferty aktualnego zaświadczenia Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, potwierdzającego wpisanie Wykonawcy do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych (RPT).
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań).
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
- zdolności technicznej lub zawodowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań).
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
- Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. – Dz. U. 2025 poz. 514 z późn. zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
- wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,
- którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. – Dz. U. 2025 poz. 644 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,
- którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (t.j. – Dz. U. 2023 poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
Wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa powyżej, na podstawie wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 oraz listy obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ww. ustawy.
- TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ:
-
-
- Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami w zakresie udzielenia wyjaśnień, co do sposobu przygotowania i złożenia oferty są:
-
-
- Justyna Pietraszko – Specjalista ds. zamówień publicznych – tel. 33 475 81 64.
- Paulina Makoś – Inspektor – tel. 33 475 81 64.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Wnioski o wyjaśnienia treści niniejszego Zapytania ofertowego należy kierować na adres e-mail: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, jednakże nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Treść wniosków wraz z udzielonymi wyjaśnieniami Zamawiający udostępni wyłącznie na stronie internetowej wskazanej w ust. 3 poniżej.
UWAGA: Zamawiający nie udziela indywidualnych odpowiedzi w zakresie wniosków o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
- Adres strony internetowej, na której udostępniana jest dokumentacja postępowania, zmiany i wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z przedmiotowym postępowaniem: https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala (zakładka: Aktualności – Zamówienia publiczne – Ogłoszenia).
- SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Wymagania formalne:
- oferta musi być kompletna i przygotowana zgodnie z treścią niniejszego Zapytania ofertowego przy wykorzystaniu Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego,
- ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim,
- każdy Wykonawca może w niniejszym postępowaniu złożyć tylko jedną ofertę,
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych,
- Zamawiający nie przewiduje prowadzenia z Wykonawcami rozliczeń w walutach obcych,
- oferta musi spełniać wszystkie wymagania określone w Zapytaniu ofertowym, Wykonawca winien zdobyć wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty,
- oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy tj. osobę (osoby) wymienioną we właściwym rejestrze lub inną osobę (osoby) pisemnie umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (firmy),
UWAGA: w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wymaga się podpisania oferty przez wszystkich wspólników lub dołączenie do oferty pełnomocnictwa udzielonego przez wszystkich wspólników osobie, która podpisała ofertę.
- Oferta musi zawierać:
- wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wzór Formularza ofertowego stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego); podana łączna cena brutto oferty musi obejmować wykonanie całego przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać wszystkie koszty Wykonawcy niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia; wartość zamówienia powinna być określona liczbowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi,
- aktualne zaświadczenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, potwierdzające wpisanie Wykonawcy do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych (RPT),
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
- stosowny dokument np.: pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli nie wynika ono z ogólnie obowiązujących przepisów lub innych dokumentów rejestrowych.
Zamawiający nie wzywa do uzupełnienia ww. dokumentacji, jeżeli może ją uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. – Dz. U. 2024 poz. 1557 z późn. zm.).
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
- Ofertę cenową należy przesłać w formie skanu dokumentów „pdf” lub w formie elektronicznej na adres e-mail: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl w terminie:
do dnia 20 listopada 2025 roku do godziny 1300
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych. Wykonawca jest zobowiązany, przed złożeniem oferty, do zapoznania się z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty cenowej jest równoważne z akceptacją wszystkich warunków zawartych w Zapytaniu ofertowym.
- KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
- Kryterium wyboru Wykonawcy stanowi kryterium cenowe (cena 100%) – łączna cena oferty brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego). Cena oferty brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, narzuty, upusty, podatki itp. jakie Wykonawca poniesie lub może ponieść w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający do realizacji zamówienia wybierze ofertę z najniższą łączną ceną brutto oferty podaną przez Wykonawcę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny, a Wykonawca winien udzielić odpowiedzi w terminie i formie wskazanej przez Zamawiającego.
- Zamawiający poprawi w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Za oczywistą omyłkę rachunkową Zamawiający uzna w szczególności:
- wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach, z uwzględnieniem ich konsekwencji,
- omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty podanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis ten, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych.
- UWAGA: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu będzie udostępniona na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, a także przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
- Podstawą nawiązania współpracy będzie podpisanie umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty najwyżej ocenionej spośród pozostałych ważnych ofert (zgodnie z rankingiem ofert złożonych w postępowaniu).
- KRYTERIA ODRZUCENIA OFERTY WYKONAWCY:
- Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy:
- jeżeli jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
- jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- wykluczonego z udziału w postępowaniu.
- Zamawiający może odrzucić ofertę jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który wcześniej nienależycie wykonał zamówienie dla Zamawiającego (w szczególności bez zachowania terminów umownych, niezgodnie z postanowieniami umowy, bez wywiązania się z warunków gwarancji czy rękojmi).
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, załączonych do oferty oraz uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw.
- Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy jeżeli zaoferowana cena będzie wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budziła wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny będzie spoczywać na Wykonawcy. Zamawiający może odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami), o których mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
- WYBÓR WYKONAWCY I ZAWARCIE UMOWY:
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium oceny ofert przyjętego w postępowaniu.
- Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.
- Zamawiający zastrzega, że może zakończyć postępowanie na każdym jego etapie, w szczególności bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podawania przyczyn. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia.
- Integralną częścią Zapytania ofertowego jest:
- Załącznik nr 1 – Wykaz zasobów telekomunikacyjnych Zamawiającego.
- Załącznik nr 2 – Projekt umowy.
- Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy.
- Obowiązek informacyjny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: RODO oraz art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. – Dz. U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej informuje, że:
- Administratorem danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, tel. 33 47-58-101, e-mail: sekretariat.pobbi@prokuratura.gov.pl, reprezentowana przez Prokuratora Okręgowego w Bielsku-Białej.
- Inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej jest Pani Aneta Machejek-Bąk, tel. 33 47-58-158, e-mail: iod.pobbi@prokuratura.gov.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO na zasadach określonych przepisami ustawy Pzp, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie procedury udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130.000,00 złotych.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym może zostać udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przechowywanie będzie obejmowało cały okres obowiązywania umowy.
- Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem (art. 19 ust. 5 ustawy Pzp).
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
- Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
- Nie przysługuje Pani/Panu***:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Prokurator Okręgowy
* Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania i jego załączników, o czym mowa w art. 76 ustawy Pzp.
** Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Natomiast w myśl art. 74 ust. 3 ustawy Pzp w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
*** Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 tej ustawy Pzp, w ogłoszeniu o zamówieniu, w dokumentach zamówienia lub w inny sposób dostępny dla osoby, której dane osobowe dotyczą.
Materiały
Załącznik_nr_1_do_Zapytania_ofertowegoZałącznik_nr_1_do_Zapytania_ofertowego.pdf 0.06MB Załącznik_nr_2_Projekt_umowy
Załącznik_nr_2_Projekt_umowy.pdf 0.28MB Załącznik_nr_3_Formularz_ofertowy
Załącznik_nr_3_Formularz_ofertowy.docx 0.06MB Zapytanie_ofertowedocx
Zapytanie_ofertowedocx.pdf 0.16MB
- Pierwsza publikacja:
- 13.11.2025 12:54 Arkadiusz Boczek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Arkadiusz Boczek
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych | 4.0 | 13.11.2025 12:58 Arkadiusz Boczek |
| Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych | 3.0 | 13.11.2025 12:56 Arkadiusz Boczek |
| Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych | 2.0 | 13.11.2025 12:55 Arkadiusz Boczek |
| Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych | 1.0 | 13.11.2025 12:54 Arkadiusz Boczek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP