W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup wraz z sukcesywną dostawą środków czystości dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych

02.02.2024

3012-7.262.3.2024

ZAPYTANIE OFERTOWE

Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na:

Zakup wraz z sukcesywną dostawą środków czystości dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych.

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą środków czystości dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych. Szczegółowy opis oraz ilość zamawianego asortymentu określa Formularz cenowy – Załącznik do Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.

  1. TERMIN I SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
  1. Zamówienie obejmuje zakup oraz sukcesywną dostawę wraz z wniesieniem środków czystości bezpośrednio do siedziby poszczególnych jednostek prokuratur okręgu bielskiego, tj.:
  1. Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej przy ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała,
  2. Prokuratura Rejonowa Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej przy ul. Listopadowej 31, 43-300 Bielsko-Biała,
  3. Prokuratura Rejonowa Bielsko-Biała-Południe w Bielsku-Białej przy ul. Sobieskiego 9, 43-300 Bielsko-Biała,
  4. Prokuratura Rejonowa w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8, 43-400 Cieszyn,
  5. Prokuratura Rejonowa w Żywcu przy ul. Powstańców Śląskich 9, 34-300 Żywiec.
  1. Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnej dostawy asortymentu przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
  2. Dostawa możliwa jest w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach od 800 do 1500.
  3. Termin poszczególnej dostawy: do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, transportem i na koszt Wykonawcy. Zlecenia będą składane sukcesywnie, według potrzeb, pisemnie drogą e-mailową, przez pracownika Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej. Zamawiający wymaga natychmiastowego zwrotnego potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji. Dostawa obejmuje wniesienie zamówionego asortymentu do wskazanego miejsca na terenie poszczególnej jednostki prokuratury.

 

  1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
  1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
  1. Zdolności występowania w obrocie gospodarczym (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań).

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

  1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań).  Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
  2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań).

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

  1. Zdolności technicznej lub zawodowej (Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań).

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym, którego treść stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

  1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1497 z późn. zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
  1. wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,
  2. którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,
  3. którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. 2023 poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

Wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa powyżej na podstawie wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 oraz listy obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ww. ustawy.

  1. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ:

Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami są:

  1. Justyna Pietraszko – Specjalista ds. zamówień publicznych – tel. 33 475 81 64.
  2. Marzena Wasztyl – Pełniąca obowiązki Dyrektora Finansowo-Administracyjnego Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej – tel. 33 475 81 59.
  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
  1. Tryb postępowania:

Ze względu na wartość zamówienia niższą niż 130.000,00 złotych netto nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (art. 2 ust. 1 pkt 1). Wybór Wykonawcy przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie badania rynku i porównania ofert cenowych.

  1. Wymagania formalne:
  1. Oferta musi być kompletna i przygotowana zgodnie z treścią niniejszego Zapytania ofertowego przy wykorzystaniu Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. Integralną częścią Formularza ofertowego jest Załącznik do Formularza ofertowego – Formularz cenowy.   
  2. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim.
  3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  5. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia z Wykonawcami rozliczeń w walutach obcych.   
  6. Wskazane jest zapoznanie się z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym. Wykonawca winien zdobyć wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
  7. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy tj. osobę (osoby) wymienioną we właściwym rejestrze lub inną osobę upoważnioną pisemnie do reprezentowania Wykonawcy (firmy).
  8. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni, który rozpoczyna bieg wraz z upływem terminu składnia ofert.
  1. Oferta musi zawierać:
  1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz z Załącznikiem do Formularza ofertowego – Formularzem cenowym. Podana łączna cena brutto musi obejmować wykonanie całego przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać wszystkie koszty Wykonawcy niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia. Cena powinna być określona cyfrowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
  3. Stosowny dokument np.: pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli nie wynika ono z ogólnie obowiązujących przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty.

Zamawiający nie wzywa do uzupełnienia ww. dokumentacji, jeżeli może ją uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. 2023 poz. 57 z późn. zm.).

  1. Wykonawca winien w Formularzu cenowym wycenić te produkty, które Zamawiający wyszczególnił, używając nazewnictwa. Ze względu na przejrzystość prowadzonego postępowania Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowanie produktu równoważnego w przypadku wskazania w Formularzu cenowym konkretnej nazwy asortymentu. We wskazanych w Formularzu cenowym pozycjach Zamawiający dopuszcza zaproponowanie produktu równoważnego. Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny produkt, pochodzący od innego producenta niż wskazany w tabeli asortymentu, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe co produkt wskazany. Ponadto równoważność oznacza produkt nie gorszy gatunkowo.
  2. Oferowany przez Wykonawcę asortyment powinien:
  1. być oryginalny,
  2. być fabrycznie nowy, nieużywany,
  3. być wolny od wad fizycznych i prawnych,
  4. nie wykazywać śladów użytkowania czy uszkodzenia,
  5. być kompletny i zdatny do użytku,
  6. posiadać znak firmowy, nazwę i adres producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt,
  7. posiadać opakowanie fabryczne, zabezpieczające przed zniszczeniem lub uszkodzeniem,
  8. spełniać wymogi norm CE,
  9. spełniać wszelkie wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce.

 

  1. SKŁADANIE OFERT:
  1. Ofertę cenową należy przesłać w formie skanu dokumentów na adres e-mail: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl

do dnia 14 lutego 2024 roku do godziny 1000.

  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych. Wykonawca jest zobowiązany, przed złożeniem oferty, do zapoznania się z wymaganiami Zamawiającego. Złożenie oferty cenowej jest równoważne z akceptacją warunków zawartych w Zapytaniu ofertowym.

 

  1. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: 
  1. Kryterium wyboru Wykonawcy stanowi kryterium cenowe: łączna kwota brutto oferty, stanowiąca sumę poz. 1 do poz. 67 (kolumna 6) Załącznika do Formularza ofertowego – Formularza cenowego.   
  2. Zamawiający do realizacji zamówienia wybierze ofertę z najniższą łączną ceną brutto oferty podaną przez Wykonawcę.
  3. Łączna cena brutto oferty winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia w zakresie wynikającym z Zapytania ofertowego.
  4. Podstawą nawiązania współpracy będzie podpisanie umowy na sukcesywną dostawę przedmiotu zamówienia.
  5. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanego innego asortymentu Wykonawca będzie wezwany do uzupełnienia dokumentacji potwierdzającej równoważność lub będzie wezwany do przedłożenia zaproponowanego produktu.
  1. KRYTERIA ODRZUCENIA OFERTY WYKONAWCY: 
  1. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy:
  1. jeżeli jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
  2. jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  3. jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
  4. wykluczonego z udziału w postępowaniu.  
  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw, załączonych do oferty oraz uzupełnienia wymaganych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw.
  2. Jeżeli zaoferowana cena będzie wydawała się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i będzie budziła wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny będzie spoczywać na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami), o których mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  1. WYBÓR WYKONAWCY I ZAWARCIE UMOWY:
  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w postępowaniu.
  2. Wykonawca podpisze umowę bezzwłocznie po otrzymaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, w miejscu i terminie wskazanym w zaproszeniu Zamawiającego.
  3. Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie na każdym jego etapie, bez wybrania którejkolwiek z ofert lub bez zawarcia umowy, bez podawania przyczyn. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia.
  1. Integralną częścią Zapytania ofertowego jest:
  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy wraz z Załącznikiem do Formularza ofertowego – Formularzem cenowym.
  2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy.
  1. Obowiązek informacyjny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej:
  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: RODO oraz art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej informuje, że:
  1. administratorem danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej z siedzibą przy ul. Legionów 79, 43-300 Bielsko-Biała, tel. 33 47-58-100, e-mail: sekretariat.pobbi@prokuratura.gov.pl, reprezentowana przez Prokuratora Okręgowego w Bielsku-Białej,
  2. inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej jest Pan Ryszard Wtulich, tel. 33 47-58-111, e-mail: iod.pobbi@prokuratura.gov.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO na zasadach określonych przepisami ustawy Pzp, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie procedury udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130.000,00 złotych,
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym może zostać udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przechowywanie będzie obejmowało cały okres obowiązywania umowy,
  6. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem (art. 19 ust. 5 ustawy Pzp),
  7. dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,
  8. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
  9. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
  10. Posiada Pani/Pan:
  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  1. Nie przysługuje Pani/Panu***:
  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

                                                                       p.f. Prokurator Okręgowy

 

 


*      Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania i jego załączników, o czym mowa w art. 76 ustawy Pzp.

**     Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp,  w postępowaniu  o udzielenie  zamówienia  zgłoszenie  żądania  ograniczenia  przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Natomiast w myśl art. 74 ust. 3 ustawy Pzp w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

***         Wyjaśnienie: Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania  przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 tej ustawy Pzp, w ogłoszeniu o zamówieniu, w dokumentach zamówienia lub w inny sposób dostępny dla osoby, której dane osobowe dotyczą.

Materiały

Zapytanie ofertowe.docx
Zapytanie​_ofertowedocx.pdf 0.15MB
08dc23d7-31f5-0742-4441-e100115ddd48
08dc23d7-31f5-0742-4441-e100115ddd48.pdf 0.04MB
Załacznik do Formularza ofertowego
Załacznik​_do​_Formularza​_ofertowego.xlsx 0.02MB
Załącznik nr 1 formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_1​_formularz​_ofertowy.docx 0.03MB
Załącznik nr 2 projekt umowy
Załącznik​_nr​_2​_projekt​_umowy.pdf 0.14MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.02.2024 13:55 Rafał Pyka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Rafał Pyka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup wraz z sukcesywną dostawą środków czystości dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostek jej podległych 1.0 02.02.2024 13:55 Rafał Pyka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}