W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Konkurs na staż urzędniczy w Prokuraturze Okręgowej w Jeleniej Górze na stanowisko księgowy - etap3

W dniu 16 września 2025 r. o godz. 10:00 w Prokuraturze Okręgowej w Jeleniej Górze odbył się III etap konkursu na staż urzędniczy, tj. rozmowa kwalifikacyjna.

Komisja Konkursowa w skladzie:

Przewodnicząca – Małgorzata Nowakowska – Wiśniewska - Główny Księgowy Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze

Sekretarz – Dorota Hałońska – Specjalista ds. płac Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze,

Członek – Anna Gaweł – Inspektor ds. biurowości Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze,

powołana zarządzeniem nr 47/2025 Prokuratora Okręgowego w Jeleniej Górze z dnia 11 sierpnia 2025 roku w celu przeprowadzenia konkursu na staż urzędniczy w Prokuraturze Okręgowej w Jeleniej Górze na stanowisko księgowy w dniu 16 września 2025 roku przeprowadziła III etap konkursu określonego powołanym zarządzeniem.

Na podstawie sporządzonego przez Komisję protokołu z przebiegu III etapu konkursu, będącego jednocześnie końcowym protokołem przebiegu konkursu

stwierdza, iż

kandydatem, który po przeprowadzeniu trzech etapów konkursu został rekomendowany na stanowisko księgowego Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze jest


Pani Dajewska Anna


W związku z powyższym wymieniona zostaje zakwalifikowana do zatrudnieniu na stanowisku księgowej w Prokuraturze Okręgowej w Jeleniej Górze.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.09.2025 22:47 Jarosław Pawlaczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jarosław Pawlaczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Konkurs na staż urzędniczy w Prokuraturze Okręgowej w Jeleniej Górze na stanowisko księgowy - etap3 1.0 16.09.2025 22:47 Jarosław Pawlaczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}