W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Plan działalności Prokuratury Okręgowej w Koszalinie i podległych Prokuratur Rejonowych na rok 2025

3039-4.032.8.2024

CZĘŚĆ A: Najważniejsze cele do realizacji w roku 2025

Lp.

Cel

Mierniki określające stopień realizacji celu

 

Najważniejsze zadania służące realizacji celu

 

Odniesienie do dokumentu
o charakterze strategicznym

Nazwa

Planowana wartość do osiągnięcia na koniec roku 2025

 

1

2

3

4

5

6

 

1

Zagwarantowanie bezpieczeństwa państwa
i obywateli

1. Wskaźnik pozostałości spraw karnych na następny okres sprawozdawczy

 

2. Wskaźnik   skuteczności
ścigania

 

1,5

 

 

 

70,0

Strzeżenie praworządności
i czuwanie nad ściganiem przestępstw

Plan działalności powszechnych jednostek prokuratury na rok 2025

 

2

Zagwarantowanie praw obywateli
w postępowaniu przygotowawczym

Odsetek uwzględnionych skarg na przewlekłość postępowania przygotowawczego

 

 

 

35,0

Terminowe realizowanie czynności w postępowaniu przygotowawczym, 

informowanie uczestników postępowania o przysługujących im uprawnieniach,

prawidłowa praca sekretariatu prokuratury

 

Plan działalności powszechnych jednostek prokuratury na rok 2025

 

3

Poprawa skuteczności
i efektywności prowadzonych postępowań, w tym poprawa 
skuteczności środków odwoławczych,
w szczególności apelacji i kasacji

Wskaźnik efektywności postępowania sądowego

 

90,0

 

Udział w postępowaniu sądowym w sprawach karnych. Wywodzenie adekwatnych środków odwoławczych,
w tym w szczególności apelacji
i kasacji

Plan działalności powszechnych jednostek prokuratury na rok 2025

 

4

Podniesienie kompetencji prokuratorów
i kadry administracyjnej

Liczba przeszkolonych prokuratorów, asesorów oraz kadry administracyjnej (przez KSSiP oraz w szkoleniach organizowanych przez prokuratury)

 

150

Organizowanie własnych szkoleń oraz udział w szkoleniach organizowanych przez
KSSiP i inne jednostki

Plan działalności powszechnych jednostek prokuratury na rok 2025

 

 

5

Zagwarantowanie interesów majątkowych pokrzywdzonych (w tym Skarbu Państwa)

Wartość faktycznie zabezpieczonego mienia
w postępowaniach zakończonych aktem oskarżenia, wnioskiem
z art.335 § 1 k.p.k., wnioskiem o warunkowe umorzenie postępowania oraz wnioskiem
o rozpoznanie sprawy
w postępowaniu przyspieszonym- w tym przez organ egzekucyjny
(w złotych, w tym waluty obce w przeliczeniu na złote)

 

 

 

 

 

10 000 000 zł

Bieżąca analiza stanu zabezpieczeń majątkowych, inicjowanie działań
z udziałem Policji i innych organów odpowiedzialnych za profilowanie majątkowe.

Czuwanie nad prawidłowym przebiegiem postępowania związanego z ustaleniem składników majątkowych,
w tym zlecanie Policji podejmowania czynności w tym zakresie.

Monitorowanie stanu zabezpieczeń majątkowych
w toku postępowania przygotowawczego, jurysdykcyjnego oraz wykonawczego.

Plan działalności powszechnych jednostek prokuratury na rok 2025

 

6

Zapewnienie realizacji ustawowych zadań Prokuratora Okręgowego

 

Liczba wizytacji Prokuratur Rejonowych
w skali roku

 

1

Działalność wizytacyjna

Plan działalności powszechnych jednostek prokuratury na rok 2025

 

7

Zapewnienie prawidłowego przeprowadzenia procedury udzielania zamówień publicznych

Odsetek postępowań,
w których nie popełniono błędów mających wpływ na wynik postępowania
do łącznej liczby przeprowadzonych postępowań

 

 

100 %

Stały monitoring prawidłowości prowadzenia postępowań z zachowaniem procedur zamówień publicznych

Plan działalności powszechnych jednostek prokuratury na rok 2025

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.02.2025 07:18 Łukasz Soja
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Soja
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Plan działalności Prokuratury Okręgowej w Koszalinie i podległych Prokuratur Rejonowych na rok 2025 1.0 25.02.2025 07:18 Łukasz Soja

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}