W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Dostawa kamer wideokonferencyjnych

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:3040-7.262.45.2021
  • Data rozpoczęcia: 29.11.2021
  • Data zakończenia: 30.12.2021
  • Jednostka publikująca:Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
  • Opis zamówienia:Prokuratura Okręgowa w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty na: „Dostawę kamer wideokonferencyjnych”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia (wzór umowy).

Materiały

1.1. zaproszenie
11​_zaproszenie.pdf 0.19MB
1.2. zał 1 - formularz oferty cenowej
12​_zał​_1​_-​_formularz​_oferty​_cenowej.docx 0.02MB
1.3. wzór umowy
13​_wzór​_umowy.pdf 0.33MB
3. Informacja o wyborze oferty
3​_Informacja​_o​_wyborze​_oferty​_45.pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.11.2021 13:18 Przemysław Makowiecki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Przemysław Makowiecki/Beata Sajniak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa kamer wideokonferencyjnych 2.0 03.12.2021 15:01 Piotr Lipnacki
Dostawa kamer wideokonferencyjnych 1.0 29.11.2021 13:18 Przemysław Makowiecki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}